هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

هــــدیـــــه

سومین روز تولد

1391/11/9 16:40
نویسنده : مامان هدبه
474 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم سومین روز تولد رو هم خونه بودیم و همکارای بابا اومدن واسه تبریک تولدت

بابا یه کیک کوچلو دوباره واست خریدtotalgifs.com aniversario gif gif 87.gif

از شانسمون تا دوستای بابا اومدن برقهامون رفت و ساعت 11 و نیم شب اومدن

یه کادوی ویژه هم از طرف خاله لادن داشتی

ایشون که از طرفداران وبلاگت هستن به خلقیاتت کم و بیش آشنا هستن

و برا خوشحال کردنت یه ترشک یا همون تمر هندی به اضافه کادوشون گرفته بودن که دستشون درد نکنه

از کیکت نتونستم عکسی بگیرم ولی قبل اومدن مهمونا چندتا عکس ازت گرفتم که تو ادامه مطالب میذارم


totalgifs.com barrinhas gif gif l12.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif l12.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif l12.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif l12.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif l12.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
11 بهمن 91 1:15
ماشالله
متین من
11 بهمن 91 15:58
وای خدای من خیلی خیلی نازشدی من چشمات روخیلی دوست دارم همیشه هم توپست های قبلی گفتم خداهمیشه حفظت کنه هدیه کوچولو
خاله ladan
22 بهمن 91 18:32
خواهش میکنم فدای چشای خوشگلش بشم