هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

هــــدیـــــه

و اما تاتی

1391/11/9 17:03
نویسنده : مامان هدبه
278 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلکم دوم بهمن خونه مامانی بودیم

که از بغل مامانی در اومدی و وایستادی

بعدم  یکی دو قدم به طرفم برداشتیمژه

و بغلم کردی واای که چقدر دوستت دارم عزیزمشِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک

منم که ذوق زده شده بودم هی تورو میدادم دست مامانی که بیای بغلم

از اون روز تا الان یاد گرفتی که قدم برداری و به عبارت خودمون تاتی میکنی
ولی باید یکی باشه پیشت وگرنه زمین میخوری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ملیسا و مهدیس
10 بهمن 91 15:10
آخههههههه!!!!!!!!!!!مبارکه ایشالا هرچی ذوتر بنویسی که هدیه جون بدو بدو میکنه خدا حفظش کنه!!!!


مرسی گلم
دخملیـــــــــــــ شکلکـــــــــــــ...☀
10 بهمن 91 16:35
واااااااااااااایی چه لحظه باشکوهییییییییییییییییی
این دخمل ما کی از این شیرین کاریا میکنه دیگه


آره گلم...کم مونده بود پر دربیارم از خوشحالی پرواز کنم
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
11 بهمن 91 1:15
مبارکه عزیزم


ممنونم گلم
مریم
11 بهمن 91 10:24
سلام عزیز دلم..الههههههی تولد یک سالگی گل دخترم مبارک باشه..
چقدر بامزه که از کیک و کلاه تولدش می ترسیده..یعنی کلللللللللی خندیدم..چقدر تو بانمکی اخه دختررر..من اخرش می یام تبریز لپ تو رو یه گاز می گیرم و برمی گردم..


مرسی گلم...اگه بیای تبریز حتما خبر بده...قدمهات رو چشامون
هدیه جووووووووووون
11 بهمن 91 13:15
سلام راه رفتنت مبارک خانوم خوشگله انشالاااااا در راه خیر قدم برداری عزیزم
متین من
11 بهمن 91 15:56
چه خوب که دختر مثل گلت تاتی میکنه ولی پسرمن تنبل اصلا به این فکرنیست که تاتی کنه


عزیزم بچه ها مثل هم نیستن...باهم فرق دارن...نگران نباش ایشالله به زودی تاتی میکنه
مامانی زهرا
11 بهمن 91 18:39
هوراااااااااااااااااا مبارکه هدیه جونم انشالله هر قدم که برمیداری بسوی شادی و خوشبختی باشه خوشگل خانم
زن عمو (مامان آرتین)
12 بهمن 91 1:22
آفرین عزیز دلم
شقایق مامان آرشا
14 بهمن 91 15:17
سلام.خوشحال میشم ما را لینک کنی.موافقتتون را برام نظر بذارید.