هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

هــــدیـــــه

نظرسنجی وبلاگی

1392/4/22 1:19
نویسنده : مامان هدبه
1,167 بازدید
اشتراک گذاری

یکی دو هفته پیش مامان ثمین خوشگله بنده رو به یه نظرسنجی وبلاگی دعوت کرده بودن که ازشون تشکر میکنم که بنده رو به عنوان یکی از دوستاشون انتخاب کردن و یه عذرخواهی هم میکنم به خاطر دیر جواب دادن به دعوتشونخجالت

نظر سنجی و اینکه بنده چه جوابی دادم تو ادامه مطالب

و اما سوالات نظر سنجی

اگر ماهی از سال بودم...

*تیر ماه...ماه تولدم 

اگر روزی از هفته بودم...
 *جمعه ... روز ظهور آقامونقلب

اگر عدد بودم...

* 20
اگر نوشیدنی بودم...

*آب هویچ

اگر ثواب بودم...

*کمک به فقیران

اگر درخت بودم...

*سرو

اگر میوه بودم...

*گوجه سبز

اگه گل بودم...

*ارکیده سفید

اگه آب و هوا بودم...

*معتدل

اگه رنگ بودم...

*آبی

اگه پرنده بودم...

*مرغ عشق

اگه صدا بودم...

*صدای قهقه یک نی نی

اگه فعل بودم...

*بخند

اگه ساز بودم...

* چندان تو کار ساز نیستم ... سه تارنیشخند

اگه عضوی از بدن بودم...

* مغز

اگه بخشی از طبیعت بودم...

*گل

اگه یک حس بودم..

*حس زیبای مادر بودن

 

باید اعتراف کنم نظرسنجی سختی بود کمرم درد گرفتقهقهه

اما چهار تا از دوستامونو که دعوت به نظر سنجی میکنم:

مامان آرتین جون

مریم جون

مامان مهدیس و ملیسا جون

حمیده جون


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ثمین
22 تیر 92 1:43
جوابات عالی بود
عزیزم رمز خصوصی میذارم گلم


مامان ثمین
22 تیر 92 2:16
مرسی گلم نظر لطفته
البته همه عکسا رونداشتم بعدا میذارم


پس بی صبرانه منتظر باقی عکساتونیم
مامان سونیا
22 تیر 92 11:18
چه جوابای قشنگی منم ماه تیر رو خیلی دوست دارم چون اتفاقهای شیرین زیادی توش برامون افتاده اتفاقا یک پست در موردش گذاشتم بهمون سر بزنید میبینید

نماز روزتون هم قبول باشه التماس دعا داریم خانمی


ممنونم گلم...حتما خدمت میرسیم
محتاج دعا
مامن هديه
22 تیر 92 14:35
سلام خوبي؟اسم دخمل نازت هم اسم خود منه بوووس منم بلاگ دارم به اسم 9ماه انتظارو آينده اي پر بركت خوشحال ميشم بهم سر بزني لينكتونم ميكنم تا بع دآپم بدو بيا به كمكت نياز دارم


حتما عزیزم...لینک شدی با افتخار
مامان امیررضا
22 تیر 92 18:03
سلام نظر سنجی جالبو و قشنگی بود خوشم اومد.


سلام عزیزم...ممنونم
شقایق مامان آرشا
23 تیر 92 18:25
مامان فتانه
23 تیر 92 23:13
خيلي قشنك نوشتي
حمیده
24 تیر 92 15:27
سلام خانمی...
جالب بود. ممنون از اینکه دعوتم کردی...
اساسا من عاشق جواب دادن به سوالم، واسه کارم وقتی میرفتم واسه مصاحبه،استرس که نداشتم ذوق و هیجان هم داشتم.
و عاشق فرم پر کردنم
حتما شرکت میکنم...
هدیه جونم رو ببوس


پس خداروشکر...دودل بودم میترسیدم قبول نکنین