هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

هــــدیـــــه

دعوت به مسابقه

1391/11/18 20:40
نویسنده : مامان هدبه
306 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم...راستشو بخواین خودمم نمیدونم قضیه از چه قراره ولی الان که نظراتمو چک میکردم دیدم مامان مهدیس و ملیسا جونم منو به یه مسابقه دعوت کردهقلب.

اونطور که فهمیدم ابتدا باید دلیل راه اندازی وبلاگمنو  بگیم بعد سه نفر دیگه رو به مسابقه دعوت کنیمچشمک

اما دلیل من برا راه اندازی وبلاگ دخترم هدیه:

میخوام کارای زیبا و به یاد ماندنیشو و به خصوص کارایی که برا اولین بار میکنه تو وبلاگش ثبت کنم تا وقتی بزرگ شد این وبلاگ رو به عنوان دفتر خاطرات مجازی بهش هدیه بدمقلب

تو وبلاگ مینویسم تا اگه بزرگ شد و ذهنم یاری نکرد که تمام خاطراتش را برایش بازگو کنم  و یا اگه عمرم اجازه نداد که پیشش باشم بتونه همه چی رو از وبلاگش بخونه و بدونه مادرش خیلی دوسش داشته و براش وقت میذاشتبغل

و اما معرفی 3 تا از دوستام:

1- آرتین جون

2-امیررضا جون

3-حسام کوچلو

حالا دوستان نوبت شماستمژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ثمین
21 بهمن 91 1:38
سلام عزیزم
خواستم بگم فکرمیکنم فرشته کوچولوهای ما هم سن هستن ثمین سادات من 1بهمن ساعت 14:02 بدنیا اومد وازخوندن مطلب شما توی اولین نوشته ی وبلاگتون حدس میزنم هدیه جونم 1بهمن هست درسته؟


بله عزیزم 1 بهمن ساعت 16:10 دقیقه
مامان امیررضا
21 بهمن 91 13:28
سلام هدیه جون ماشالله شیطنت ها بیشتر شده مثل امیررضا فدات بشم از وقتی امیررضا دندون درآورده مریضه و هیچ کاری نمیتونم بکنم چون بی حاله همش تو بغلمه میذارم زمین گریه میکنه الانم یکم حالش خوب شده اومدم بهت سر بزنم دلم برات تنگ شده بود عزیز دلم می بوسمت هدیه جونم
زن عمو (مامانیه آرتین)
25 بهمن 91 2:02
عزیزم ممنونم که دعوتم کردی مسابقه متاسفانه خودت که در جریانی من نبودم و نتونستم شرکت کنم و احتمال میدم که وقتش تموم شده باشه امیدوارم هدیه عزیزم برنده بشه