هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

هــــدیـــــه

نمونه گیری

1391/9/15 16:18
نویسنده : مامان هدبه
298 بازدید
اشتراک گذاری

فدات شم ماه قبل که برا کنترل رفته بودیم دکتر تو آزمایشاتت عفونت اداری دیده شده بود دکتر واسه 10 روز دارو داد و برا امروز برات آزمایش نوشت تا دوباره کنترل کنه ببینه خوب شدی یا نه....بعد از اینکه بیدار شدی خواستم نمونه رو حاضر کنم که نمیذاشتی ساعت 10 و نیم شروع کردیم تا 11 بازی میکردی و کاری نداشتی منم هی آب بهت میدادم که شاید زودتر نمونه رو بگیرم که نه که نهخنثی ....بعد ساعت 11 حوصلت سر رفت هرجی دم دستم بود بهت دادم تا اروم شی ولی بی فایده بود.گریه...عروسک ... خرس .... کتابهات....کتابای بابا.....دندون گیر.....موس رایانه .... لپ تاب و خلاصه تا 12 به زور نگهت داشتم دیگه کاری به ذهنم نمیرسید.....گریه هات اوج گرفتگریه تا اینکه کم موند از نمونه گیری منصرف شم زنگ زدم به مامانی که راه چاره ای برام بگهمشغول تلفن....بله...مامانی گفت تورو بذارم تو یه تشت بزرگ و مثل ماشین این ور اونور ببرمت اینکار رو کردم تا اینکه 12 و یه ربع بود که تونستیم نمونه رو بگیریم.نیشخند...وااااااای بازم خسته شدمناراحت....ببخش عزیزم نمیخوام اذیتت کنم ولی مجبورم نمیخوام وقتی بزرگ شدی خدا نکرده مشکلی برات پیش بیاد.قلب

هدیه اخمو حین نمونه گیری

niniweblog.com

اینم وسایلایی که میخواستم سرگرمت کنم تا آروم بشیقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کوثری
15 آذر 91 16:31
عزیز من فدای اون دختر گلت بشم عکس هدیه جان تو فشن 2 هست درست نگاه کن



بله عسیسم دیدم...قربونتم مرسی
شیما جون
15 آذر 91 17:04
ان شاال... هر چه زودتر خوب شی هدیه خانوم کوچولو
مامان و بابارم بیشتر از این غصه دار و نگران نزاری


مرسی گلم
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
15 آذر 91 18:25
خدا نکنه مریض باشی من قربون اون اخمت


مرسی عزیزم


maman taha
15 آذر 91 18:29
salm azizam veblog khoshmeli dari pishe manam bia topol sefid


مرسی گلم....چشم حتما