هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

هــــدیـــــه

چی شده؟؟؟؟

1391/9/13 14:24
نویسنده : مامان هدبه
257 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم از جمعه نمیدونم چی شده فقط گریه میکنیگریه غذا هم خوب نمیخوری...جمعه به کمک زن عمو تونستیم یکم سوپ بهت بدیم ولی بازم نمیخوری....تو این چند روز خیلی خسته شدم.....فقط تو بغلمی....حتی بعضی وقتا تو بغلم هم گریه میکنیگریه.....جمعه اونقدر خسته شده بودم که شب بعد خوابیدنت گریه ام گرفتگریه..خوشگلم تو که خیلی ساکت و آروم بودی یهو چی شده؟؟؟؟ناراحت

دیگه نمیذاری کاری بکنم....بعضی وقتها دیگه کم میارم.

صبح زود بیدار شدم تا تو خوشگلم بیدار نشدی کارامو بکنمساکتساکت که بلافاصله بعد من بیدار شدیناراحت....بالاخره گذاشتمت روروئک تا نماز بخونم که گریه کردی درآوردمگریه رفتی زیر روروئکنگران...گفتم دیگه بازی میکنی اخلاقت بدتر شد گریه کردی که در بیارمتگریه...خودتو اصلا زحمت نمیدی که حرکت کنی فقط گریه میکنی تا بیایم برداریمت

خدا جونم خودت کمکم باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دُخـملـیـــــــــ شـکـلکـــــــــــــــــــ....㋛
14 آذر 91 1:57
الهی......................
حتما از دندوناشه عزیزم
ایشاا...خدا بهت حوصله بده و به هدیه جونم آرامش
جای منو انیس جون ببوسش...
اینم وب شکلکیمون تقدیم تون


مرسی گلم....شیرین کام باشی
زن عمو(مامان آرتین)
14 آذر 91 13:46
وای عزیزم چی شده که بیتابی میکنی؟مامانی هدیه دوس داره دسپخت زن عموشو بخوره فقط
خانمی این بیتابی ها طبیعیه.آرتینم همینجوری شده.حتی شبا هم خواب درست و حسابی نداره. ولی ما چاره ای نداریم جز اینکه نازشونوبکشیم
قربونشون برم که وقتی میخندن آدم همه چی یادش میره


عزیزم نمیدونم ولی تا دوشنبه کلی خسته شدم....الهی فدای آرتین خوش اخلاقم بشم