هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

هــــدیـــــه

شب 21 ماه مبارک رمضون سال 91

1391/8/9 7:03
نویسنده : مامان هدبه
216 بازدید
اشتراک گذاری

واما عزیزم این شب، شب بزرگیه.....من که تا حالا هیچکدوم از شبهای احیا رو نخوابیدم و تا سحر شب زنده داری کردم....شب نوزدهم رو به خیر گذروندم ....روز 20 ماه رمضون نذاشتم بخوابی که شبو خوب بخوابی و من بتونم شب زنده داری کنم....از ساعت 11 شب خواستم بخوابونمت که نخوابیدی و تا ساعت 1 منو سرکار گذاشتی.....آخرش دیدم که دارم از عزاداری و دعای جوشن کبیر عقب میمونم تو عزیزدلمو آوردم گذاشتم روروئکت تا باهم شب زنده داری کنیم....چنان محو تماشای تلویزیون بودی که صدات در نمیومد...وقتی هم صدات میکردیم به زور بهمون جواب میدادی......قربونت برم فقط آرزوم اینه که عشق اهل بیت تو رگ هات باشه و بتونم با بابا تورو فرزندی صالح تربیت کنم...........خدایا تو این راه کمکم کن

اینم عکساته حین تماشای تلویزیون:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)