هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

هــــدیـــــه

13 ماهگی البته با تاخیر

1391/12/8 11:33
نویسنده : مامان هدبه
447 بازدید
اشتراک گذاری

هدیه عزیزم...نفس زندگیم

ایندفعه بعد از یه هفته تاخیر 13 ماهگیتو میذارم اونم به دلیل مریضی شما بود و خونه تکونی و بعد از اینام قطعی اینترنت بود که نذاشتن تا 9 روز بیام نت...معذرت میخوام گلم0292.gif

فدات شم با همه شیطونیات و خرابکاریهات با همه خوبیات و بد خلقیات دوست دارم

میگفتن رفیق بی کلک مادر، راستشو بخوای دقیق نمیدونستم چیه؟سوال

بعد اینکه مادر شدم فهمیدم یعنی چیعینک

قربون مامانم بشم که مارو با چه سختیهایی بزرگ کرده، خداروشکر من خیلی راحت تر از مامانم بزرگت میکنم

فدات بشم انشالله وقتی مادر شدی میفهمی که چی میگمنیشخند

وقتی عصبانیم میکنی وقتی از دستت کلافه میشم


با یه مامان گفتنت همش یادم میره بوست میکنمو تو بغلم میگیرمت

عزیزم برامن و بابا عزیزترینی...با بودنت زنده ایم پس باش تا بمانیم و نفس بکشیم

خدایا شکرت که لذت مادر و پدر بودن را به ما چشاندی...هزاران مرتیه شکر

عکسای 13 ماهگیت تو ادامه مطالب

اینم پرنسس هدیه

پرنسس میخواد لباسشو درآرهخجالت

اینجا طرز نشستنو نیگا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آنیساوپریسا
8 اسفند 91 9:01
مبارک عسل خانم
مامان ملیسا و مهدیس
8 اسفند 91 23:02
مامانی اینجا که نوشتی پرنسس واقعانم پرنسس این خانومی خدا حفظش کنه راستی 13 ماهگیت مبارکه عسلم جیگر چه لباسای خوشگلی پوشیدی؟؟؟؟؟
دوست دارم مثل همیشه ام عکسات خوردنیه!!!!!راستی اینو بگم که روزی هزار دفعه میگم که ای کاش پیشم بودی نزدیکم بودی حسابی میخوردمت


مرسی عزیزم...لطف داری
مامان محدثه
9 اسفند 91 0:47
13 ماهگیت مبارک عزیزم
چقدر عکسات قشنگ شده خوشگل خانم


مرسی عزیزم...لطف داری
samaneh
11 اسفند 91 9:09
مبارکه پرنسس هدیهچه لباسای قشنگی مرسی مامانیفدای چشمای ناز و خوشگلت


مرسی گلم