هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

هــــدیـــــه

قرقره

1391/12/7 19:23
نویسنده : مامان هدبه
496 بازدید
اشتراک گذاری

یکی یه دونه من چند روز پیش که میخواستم لباسای بابارو اتو کنم باز مثل همیشه نمیذاشتی یه بسته قرقره رنگارنگ داشتم گذاشتم جلوت که بذاری کارمو بکنم که یه لحظه دیدم مثل قهرمانان پرتاب نیزه داری قرقره هارو پرت میکنی0335.gif

دیروز هم باز کشوی میز تلویزیونو خالی کردیناراحت

تازگیهام زیر میز ناهار خوری رو ازبر کردی هروقت میخوام دنبالت بگردم اونجا پیدات میکنمus4allfeest.gif

عزیزم بعضی وقتها با چیزهایی سرگرم میشی که همینطور هاج و واج میمونم که اون چی داره دیروز حین آشپزی آبکش رو بهت دادم یه ربع 20 دقیقه ای بازی کردی و تا متوجه شدی عکستو میگیرم پرتش کردی و ازم خواستی  بغلت کنم212919_4chsmu1.gif

کاش عکس نمیگرفتم

عکسات تو ادامه مطالب

بازی با قرقره ها

خالی کردن کشوها

لحظه اتمام کار

زیر میز ناهار خوری

بازی با آبکش

اتمام بازی با آبکش و پرت کردنش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سمی
7 اسفند 91 20:56
برای خوشگل خانم و شیرین کاریاش
عمه جون امیررضا
7 اسفند 91 22:09
وای تو اون عکس اتمام کار میز تلویزیون چه بانمک قیافه مظلوم به خودش گرفته...



عمه جون کلا بعد از هر شیطونی قیافه مظلوم میگیره که چیزی بهش نگیم
rasta
7 اسفند 91 22:40
الهی ، این هدیه خانم ما چه چیزهایی دوست میداره!!قرمز هم خیلی بهش میاد ،فکر میکنم مشکی هم خیلی خیلی بهش بیاد چون دخترمون سفید برفیه.... کلا هرکاری که میکنه شیرینه ، بوس بوسی برای تو جگر طلا
مامان ملیسا و مهدیس
7 اسفند 91 22:52
الهی خاله فدات بشه با این شیطونیات!!!!
هدیه جونم از یه طرف خوشم میاد که این طوری شیطون بازی در میاری و همش دلم میخواد که بازم مامان جونت از این عکسات بذاره از یه طرفم دلم به مامانت میسوزه که همش باید خرابکاریاب رو جمع و جور کنه و یاد ملیسا خودم میفتم که بزرگ بشه میخواد مثل تو آتیش بسوزونه اونموقع ست که مامانت رو درک میکنم


بله عزیزم اونموقع درکم خواهی کرد....ههههههه
مامان حسام کوچولو
8 اسفند 91 0:09
من دور تا دور میز تلوزیون مون رو پارچه کشیدم که سر دی وی دی مخلفات توی میز نره. فکر کنم کار خوبی باشه برای ما ها که بچه کوچک داریم امتحان کن.
پسر منم قرقره دوست داره چرا بچه ها قرقره دوست دارن؟


مرسی عزیزم...ممنونم از پیشنهادت