هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

هــــدیـــــه

شیوه نوین آب خوردن!!!

1391/12/9 0:32
نویسنده : مامان هدبه
510 بازدید
اشتراک گذاری

هدیه عزیزم، همه دنیام

وقتی مریض بودی لب به غذا نمیزدی دیگه هرچی به ذهنت بیاد در اختیارت میذاشتیم اما یک قاشق هم نمیخوردی

یه لحظه آب پاش رو دیدم و خواستم امتحانش کنم یکم آب توش ریختم و دادم دستت

چون یه چیز تازه بود خوشحال گرفتی و بررسی اولیه رو به عمل آوردی

وقتی با آب پاش یکم آب بهت دادم حسابی خوشت اومد و ازم خواستی دوباره بهت آب بدم

از اونروز هر وقت آب پاش رو میبینی ازم میخوای که با اون بهت آب بدم البته الان خودتم یاد گرفتی چطور باهاش آب بخوریتشویق

عکسات تو ادامه مطالب

هدیه خانم داره آب میخورهقهقهه

سره آب پاش رو تنظیم میکنهچشمک

دست نگه دارین آب میخوره لبخند

باز انگار بر وفق مراد نیست دوباره تنظیم میکنهزبان

این دیگه چه آب پاشیه...آب نمیادناراحت

مسئله ای نیست هدیه خانم در عرض ایکی ثانیه پرتش میکنهنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

rasta
9 اسفند 91 1:08
اللهی هدیه جون خیلی ماهی ، ایشالا خدا به منم یه دخی نازی مثل تو بده ...
علاقه ی عجیبی هم به خوردن همه چی داری شکمو دارم فکر میکنم که ی ذره که بزرگتر بشی اونوقت دیگه همرو حسابی عاشق خودت میکنی...


انشالله عزیزم...آره خاله به همه چی الا غذا !!!
مامان آرمیتا
9 اسفند 91 12:48
کوچولوی نازی داری لینکت کردم به من و کوچولوام هم سر بزن اگه لینک کردی خبر بده
مرسی مامان آرمیتا


چشم حتما
مامان ملیسا و مهدیس
9 اسفند 91 15:48
عززززززززززززززززززززززیز دلم وااااااااااااااااااای آخه من به تو چی بگم لا اقل نزدیکمم نیستی مامانی اسپند دو کن براش حتما حتما


مرسی گلم
مامان ثمین
11 اسفند 91 3:54
قربون اون لبای نازت بشم توچقدرماهی مامانی محکم ببوسششششششششششششششش


خدا نکنه گلم...چشم
شقایق مامان آرشا
11 اسفند 91 11:46
خاله جون انو فقط به نام خودت باید ثبت کنن
مامانی زهرا
11 اسفند 91 12:55
یادش بخیر زهرا نازنازی هم وقتی کوچولو بود عاشق این کار بود و از هر فرصتی برای این کار استفاده میکرد هدیه جونم ان شالله هیچ وقت مریض نشی و همیشه سلامت باشی
مامان حسام کوچولو
11 اسفند 91 16:46
ترنم
12 اسفند 91 23:43
مرسی مامان هدیه عزیز از حضور گرمت در وب و از کامنت زیبات وای قربون آب خوردن دخمل نازم ماشالله به این جگر طلایه نازنین مامانی مهربون با کمال افتخار لینکتون کردیم
مامان ثمین
13 اسفند 91 1:33
عزیزم امشب بدجوری دلم گرفته اومدم ببینمت تا حالم بهتربشه قشنگم فرشته کوچولو دوست دارم
هدیه جووووووووووون
13 اسفند 91 11:54
سلام ای جوووووووووووونوم با این کارات ابلهی که هیچ وقت مریض نشی عزیزم
مامان محدثه
14 اسفند 91 0:45
قربونت برم عزیزم با این آب خوردنت