هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

هــــدیـــــه

خونه مامانی

1391/11/27 18:28
نویسنده : مامان هدبه
583 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلکم دو روز خونه مامانی بودیم...دایی عطا برا یه مصاحبه کاری رفته بود تهران و ما برا اینکه مامانی تنها نباشه رفتیم اونجا...مثل همیشه شیطنت ها همچنان سر جاش بودHappy Dance

تو خونه ساعت 11 به زور بیدار میشی ولی اونجا از ساعت 7 و نیم بیدار بودی اول رفتی سروقت مورچه هاابرو

یکی دو تا پیدا کردی و با اونا بازی کردی ولی بعدش تصمیم گرفتی شکارشون کنی و بخوری

اولین شکارت موفقیت آمیز بود و تا خواستی ببری دهونت با ممانعت شدید بنده مواجه شدی

تصمیم گرفتی دومی رو شکار کنی که دیگه نتونستی و دست از کار کشیدی

بعد تصمیم گرفتی یه سر به در فاضلاب آشپزخونه بزنیHello

درشو برداشتی احساس کردی دستت کثیف شده و خواستی دستتو تمیز کنی که نشد و به من نشون دادی که ببرم تا بشورمش

میونه ی خوبی با عروسکا داری تو خونه مامانی یه عروسک هست که از مامانی به بنده و از بنده به شما ارث رسیدهلبخند

انگار بچه ته خیلی قشنگ بغلش میکنی...همونطور که ما کمکت میکنیم تا تاتی کنی تو هم عروسکتو کمک میکنی...بهش لا لا میخونی و دستتو یواش یواش رو سینه اش میزنی...مثل مامانا بهش شیر میدی و از این جور کارا

عزیزم تو خیلی کم پستونک خوردی میشه گفت از آبان دیگه لب به پستونک نزدی الانم پستونکها به عنوان اسباب بازی هستن...خونه مامانی یه لحظه پستونکتو برداشتی و خوردی زودی عکستو انداختم بعدش پرتش کردی و هر کاری کردیم دیگه قبولش نکردی

در ضمن تو این دو روز و قتی میگیم الله اکبر دستاتو رو گوشت میذاری و میگی الللللاتشویق

و تاتی کردنت از دو سه قدم رسیده به چهار قدمتشویق

عکسات رو تو ادامه مطلب میذارم فقط چون با گوشی خودم گرفتمشون کیفیتشون زیاد خوب نیستناراحت

هدیه در جستجوی مورچه برا شکارنگران

اینجام لحظه پستونک خوردنتهلبخند

هدیه در حال بررسی فاضلاب هاقهقهه

هدیه در حال تمیز کردن دستاشماچ

دختر مورچه خوارم یه مورچه پیدا کردنیشخند

داره مورچه رو دنبال میکنهنیشخند

هدیه عروسکشو وادار به راه رفتن میکنهزبان

اینجام بغلش کردهبغل

این عکسم مال یکی دو ماه پیشه از گوشی مامانی پیدا کردم...خوشم اومد خواستم اینجام بذارمچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
27 بهمن 91 18:52
ای جانم خوشگل من
rasta
27 بهمن 91 23:24
مثل همیشه ناز و خوردنی!!! چه کارایی میکنه دخملمون چقدر شیطونه ، به چه چیزایی هم علاقه داره؟!!!
مامانی ی سوالی بکنم ، هدیه از لحاظ ظاهری به تو رفته یا باباییش؟ از لحز رفتاری چطور؟ شبیه توئه یا باباجونیش؟
خیلی دوست دارم بدونم!!


هدیه از قیافه اولا 90 درصد شبیه باباش بود ولی بزرگ شد تغییر کرد...الان 50 درصد شبیه باباشه 50 درصدم شبیه من
از لحاظ اخلاقی هم 80 درصد شبیه من 20 درصد شبیه باباش...مطمئنا بزرگ بشه بازم تغییر خواهد کرد
مریم
28 بهمن 91 10:29
خوشگل من، تو چقدر بامزه و بانمکی که به مورچه ها علاقه داره!!..اون عکسی که داری می ری در تعقیب مورچه که شکارش کنی، خیلی بامزه اس توی عکس اخری که مااااااااااااه شدی، مااااااااه حالا هی من دلم اب می شه که زودتر نی نی دار بشم.
مریم
28 بهمن 91 18:36
وااااقعااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو زن عموی حسام کوچولو هستی؟؟


نه عزیزم...شاید اونجا اشتباهی شده
مامان آیسل
29 بهمن 91 0:04
عزیزمممم چقدر مهربونی که اینجوری نینی رو بغل کردی....عکس آخریش خیلی بامزست
مامان محدثه
2 اسفند 91 0:48
ای جانم عزیزم ببین چه ژستی گرفته برای شکار
مامانی زهرا
4 اسفند 91 13:39
هدیه جون خیلی نازی فدای چشمای زیبا و کنجکاوت که داری دنبال مورچه میگردی