هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

هــــدیـــــه

بازی هوش

1391/11/18 9:34
نویسنده : مامان هدبه
477 بازدید
اشتراک گذاری

هدیه عزیزم اولین کادوی تولدتو دو سه روز زودتر از عمو رضا دوست بابا گرفته بودی که یه کتاب و بازی هوش و یه پاندای خوشگل بود


کتاب و بازی هوش رو خیلی دوست داری و با این بازی کمی سرگرم میشی ولی اخیرا دیدم عکسهای این بازی رو داری میکنی که مجبور شدم جمعش کنم تا وقتی که یکم بزرگ شی و متوجه شی که اون عکسارو نمیکنو اما عکسات حین بازی با بازی هوش

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif
totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی زهرا
18 بهمن 91 11:38
مبارکت باشه حوشگل خانم
انشالله کمی بزرگتر بشی و باهاشون بازی کنی


انشالله
مامان مهديس و مليسا
18 بهمن 91 13:56
واااااااااااااي عزيز دلم مباركت باشه!!!!ماماني عيبي نداره بذار اين دختر نازمون بازي كنه خراب كنه هر كاري كه دلش ميخواد اين عشقم بكنه!!!!!!!هديه جونم رو از طرف من ببوس





وای اگه هدیه بدونه که خاله هاش اینقدر هواشو دارن چیکار میکنه!!!!

متین من
18 بهمن 91 15:20
مبارکه خاله مامان هدیه خوب هدیه جون کنجکاو افرین باهوش
rasta
19 بهمن 91 22:21
چه دخی خوشملی . ایشالا به سلامتی بزرگ بشه زیره سایه مامان باباش ، ، من که بارداریم واقعا ساخت و طاقت فرساست ، بعضی موقعها دیگه واقعا پشیمون میشم، .. هیچی نمیتونم بخورم، خدا کنه ماله من نه ماه دووم نداشته باشه .... . ، ی سوالی همیشه تو ذهنم بوده از بچگی شنیده بودم کسایی که بارداری سختی داران دیگه از نینی دار شدن دوباره منزجر میشن ، دار مورد شما هم همینجوریاس ؟؟