هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

هــــدیـــــه

40 روز چطور گذشت؟

1391/7/17 17:39
نویسنده : مامان هدبه
229 بازدید
اشتراک گذاری

ما تا روز 40 اکثرا خونه مامانی بودیم....چون نوه اول بودم مامانم هم که تک دختر بود حسابی استراحت کرد تا خوب شه.....من که تو 10 روز اول دختر خوبی بودمو خوب هم میخوابیدم یهو نمی دونم چی شد که جای شب و روزم عوض شد...روزها خوب میخوابیدم شبها هم کشیک میدادم......32 روزه بودم که یه شب همه رو از پا درآوردم....مامانی که دلش به حال مامانم میسوخت و نمیذاشت بیدار شه از ساعت 2 بامداد تا 8 صبح منو نگه داشت ولی دیگه ساعت 8 بنزین تموم کرد منو داد دست مامانمو خوابید منم دیگه دلم به حالشون سوخت و رخصت دادم بخوابن و خوابیدم.

مامانی خیلی دوست دارم.......ببخش که اذیتت کردم

و اما 40 روزه شدم............این روز با مامانم رفتم حموم و مامانم منو غسل داد.

اینم عکسمه بعد حموم:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زن عمو (مامان آرتین)
26 مهر 91 2:56
دست مامانی گلت درد نکنه این گلها هم از طرف من برای مامانیت