هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

هــــدیـــــه

فرشته نجات..!!

1391/10/19 1:09
نویسنده : مامان هدبه
271 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلم بالاخره راهی پیدا کردم که بتونم 20 - 30 دقیقه سرگرمت کنم
 تا بدو بدو به بعضی کارام برسم

عزیزم من اسمشو گذاشتم فرشته نجات  
فدات شم میدونی فرشته نجات چیه؟ این عکسشه:

اسباب بازیهای ریزه میزتو میریزم تو این سبد و تو عزیزم که عاشق خالی کردن هستی تا اسباب بازیهاتو وارسی کنی و خالی کنی حدود 20 دقیقه طول میکشه که منم تو این فاصله میتونم به بعضی کارام برسم

البته این دوتا قوطی آدامس رو که توش آدامس هست و صدا میده هم خیلی دوست داری و باهاشون بازی میکنی

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیررضا
19 دی 91 12:19
سلام مامان هدیه جون
خوشحالم که یه راهی برای سرگرم کردن هدیه پیدا کردی منم حتما امتحان میکنم
قربونت برم هدیه جون که شیطونی
میخوای وقتی کارداری بیاری با امیررضا بازی کنن و شما هم به کارهاتون برسین
هدیه می بوسمت


قربونت عزیزم...دو شیطون کنار هم بیافتن میتونین تصور کنین چی میشه؟!!
متین من
20 دی 91 1:57
سلام خوبین وای متین من ام همینطوره یک سبد داره که من اسباب بازی های ریزه میزه اش میریزم داخلش همیشه میره در میاره و خودش میشینه داخلش عکسش هم گذاشتم تو وبلاگش
زن عمو (مامان آرتین)
24 دی 91 13:45
چه فرشته نجات باحالی هدیه جون این روزا خیلی شیطون شدی گلم
دخملیــــــــــــــــــ
24 دی 91 17:26
الهی.........منم دست به اتو و پتو و دوربین و هر چیزی میبرم تا بشه فرشته نجات و منو یادش بره
مريم
26 دی 91 18:42
مامان باهوش و زرنگي هستيا چه فكر جالبي به ذهنتون رسيده