هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

هــــدیـــــه

هدیه 11 ماهه

1391/10/4 18:37
نویسنده : مامان هدبه
284 بازدید
اشتراک گذاری

هدیه عزیزم، 11 ماهگیت مبارک انشالله سالیان سال زنده باشی و سلامت و سرزندهقلب

لغت نامه هدیه جونم

بابا : بابا 

مامان : مامان niniweblog.com

ددر : گردش 

دَ : بیا

خخخخخخخ : خوردنی نیست

جیسسسس : دست زدنی نیست 

پیسسسی : گربه 

پیتتتی : هرچیزی که نمیتونه تلفظ کنه

کارهایی که میکنه:

نانای میکنه 

دست میزنه تشویق

بای بای میکنه بای بای

بوس میکنه (فقط لباشو میذاره رو صورتمون) ماچ

بغل میکنه (فعلا این موضوع در مورد خودم صدق میکنهنیشخند)بغل

از همه جا میگیره بلند میشه و راه میره...البته دخترم خیلی اهل ریسک نیست و یکم میترسه مثلا از دیوار بگیره و بلند شه نگران

هرکسی که قصد خارج شدن از خونه رو داره شناسایی میکنه واگه خوشکلمو نبرن گریه میکنه

تلفن رو از گوشش جدا نمیکنه به من زنگ بزن

بهترین سرگرمیش این روزها یه شال یا روسری هست که سر میکنه و نانای میکنهنیشخند

سرش رو رو مهر میذاره مثلا سجده میکنهقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

هیراد و عمه لیلاش
4 دی 91 19:23
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه *
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید








چشم عزیزم

دایی کوچک
5 دی 91 0:26
سلام هدیه حونم قربونت برم
خیلی نازی خدا تورو برای مادرت حفظ کنه


مرسی دایی جونم
هیراد و عمه لیلاش
5 دی 91 7:40
هدیه کوچولوی عزیزم 11 ماهگیت مبارک
انشاالله 111 ساله بشی عزیزم


مرسی عزیزم
مامان امیررضا
5 دی 91 18:28
سلام هدیه جون خیلی خوش تیپ شدی با این کلاه به مامانی بگو حتما واست اسپند دود کنه می بوسمت عزیزم
دُخـملـیـــــــــ ـ✿
6 دی 91 0:33
ای دورت بگردم با اون سجده کردنت خاله ای.....
فدای این چشای نازت بشم موقعی لبتو میزاری رو لپ بقیه و بوسشون میکنی....من عاشق این کار بچه هام
ممان هدیه جونم...ممنون از دلگرمیت
ممنون از محبتت
ممنون از وجودت


ممنونم خاله .... ماهم دوستتون داریم خیلی زیاد
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
9 دی 91 0:01
سلام عسلم 11 ماهگیت مبارک عشق من روز به روز ناز تر میشی ماشالله


مرسی عزیزم... قشنگی و نازی تو چشای شماست
شیما و آتیلا
9 دی 91 21:11
سلام مامان جونی مهربون
تولد یازده ماهگیه هدیه جونم هزاران بار مبارک باشه ان شاال... تولد صدو یازده سالگیشو بگیره عزیز دلم.
منو آتیلا جونم قد همه ستارهای دنیا بوس واستون آوردیم...


مرسی عزیزم...خوشحالم از حضورتون
مامان آیسل
9 دی 91 22:50
سلام عزیزم...ماشالله دخمل نازی دارین

مرسی گلم به نازی دختری شما نمیشه

هدیه جووووووووووووووون
10 دی 91 10:02
سلام
11 ماهگیت مبارک خوشگل خانوم
هزار ماشالاااااا به این خانومی
هدیه جووووووون پیشاپیش تولدت مبااااااااااااااااااارک
یادت باشه من اولین نفرم که تولدتو بهت تبریک گفتم



مرسی...بله راست گفتین شما اولین نفر هستین...ممنونم از لطفتون
مامان آنی
21 دی 91 2:20
ای جان روز به روز داری خوردنی تر میشی عروسکم


مرسی گلم