هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

هــــدیـــــه

عید غدیر خم

1391/8/29 1:38
نویسنده : مامان هدبه
444 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم عیدغدیر بود...صبح خونه بودیم قرار شد برییم خونه باباجون که زنگ زدیم دیدیم خونه نیستن و عصر میان ..تصمیم گرفتیم ناهار رو خونه باشیم وقتی داشتم غذا درست میکردم آوردمت آشپزخونه که کارمو بکنم دیدم یه دستمال پیدا کردی و داری سرامیک ها رو تمیز میکنی...الهی من قربونت بشم...زودی دوربین رو برداشتم تا عکستو بگیرم

تا منو دیدی که دارم عکس میگیرم دنده عقب گرفتی و از پله خودتو با احتیاط پایین کشیدی و رفتی پذیرایی

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

عصر حاضر شدیمو رفتیم خونه باباجون

niniweblog.com

niniweblog.com

واسه شام هم رفتیم خونه بابایی...موقع شام بغل بابا بودی و زبونتو هی بیرون میاوردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
29 آبان 91 16:45
سلام مامان هدیه خانوم..
عزیززززززززززززززم چه دختر کدبانوی خانوم فوتبال دوست شیرینی خور عروسکی داریم ما اینجا!!
یعنی انقدر که عکس هاش ناز بودن،فقط دلم می خواست الان اونجا بود و لپ خوشگلش رو یه بوس محکم می کردم!!..هزار هزار ماشالله اش باشه..ای شالله همیشه سالم و خندون باشه این گل زیبا.
مامان هدیه از شما چه پنهون که من عااااااااااااشق دخمل ها هستم،اماخب در این مورد چیزی تو وبلاگم نمی نویسم،تا اگر یه موقع نی نی ام پسمل شد،چیزی از علاقه قبلی مامانش نفهمه


مرسی گلم ...لطف داری..ممنونم که به دیدنمون اومدین