هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

هــــدیـــــه

اس (s)؟!!!!

1392/5/30 0:18
نویسنده : مامان هدبه
826 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم اولین بار که خواستی ازمون آب بخوای با انگشتت زبونتو نشون میدادی ما هم که غافل از منظور شما یکی دو روز واسه خودت زبونتو نشون دادی و مام که نفهمیدیم بی خیال شدی که سرانجام بنده بعد از مطالعات فراوان دریافتم که آب میخوای

چند روزی گذشت یه روز با آب بازی میکردی گفتم هدیه این چیه سوالبا قاطعیت تمام محکمو و کوبیده گفتی اس(s) هر قدر گفتم بگو سو گفتی اس که اس

بالاخره پذیرفتیم که اس بگی بعدها هر کلمه ای که یکم پیچیده شد و س توش بود هم اس گفتی

البته این اس ها وجه تمایزشون با حرکات دستته...چجور؟سوالالان میگماز خود راضی

وقتی آب میخوای انگشتتو میبری تو دهنت و میگی اسقلب

وقتی روسری میخوای موهاتو نشون میدی و میگی اسArabic Veil

وقتی خدارو شکر میکنی دستاتو میبری بالا و میگی اسقلب

اگه سفره سس بیاد و آب هم باشه و بازم انگشتتو ببری دهنت و بگی اس به جرس قاطع سس میخوای چون جایی که سس باشه آبو نمیبینی از بس دوستش داریقلب

تو کتابا اگه خروس ببینی میگی اسمژه

خورشید رو هم تو کتابا نشون میدی و میگی اسلبخند

اگه تو کتابات شیر یا شتر ببینی به اونام میگی اس

خلاصه یه اس میگی و میگذری حال وظیفه ماست که کنکاش کنیمو بفهمیم که این کدوم اسه؟سوال212919_4chsmu1.gif

ادامه مطلب یادتون نرهچشمک

عزیزم پسر همسایمون یه سه چرخه تو پارکینگ داشت که اخیرا متوجه شدم دوست داری سوارش بشی وقتی سوارت کردم دیدم دوست داری...منم به بابا گفتم که چقدر از سه چرخه محمدرضا خوشت میاد بابا هم 5 شنبه برات یه سه چرخه خرید که از اونروز کلی باهاش کیف میکنی و بهش میگی ترخنیشخند

  بیشتر دوست داری این مدلی بشینینیشخند 

امروز ظهر وقتی دیدم حوصلت سر رفته با هم رفتیم بالکن و شما کلی آب بازی کردی و لباساتو که خیس کرده بودی آخر سرم رفتیم حموم بعده حموم انگاری گشنه ات شده بود که روی گازو نشونم دادی و گفتی پوفی..دیگه نتونستیم منتظر بابا شیم و ناهارتو کشیدمو آوردم برا اولین بار اینقدر با اشتها غذا خوردی که منم کیف میکردم اینم عکسات حین خوردن غذا :

 

 عزیزم هروقت بهت میگم مثلا هواپیما کجا رفت؟ میگی مامانی ...همه رو میفرستی خونه مامانی و وقتی هم ازت میپرسم اونم رفت خونه مامانی؟قیافه اتو مثل این عکس میکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان پسته
29 مرداد 92 20:12
اس عزیزممممممم قربون شیرین زبونیش برم من

بچه ها همشون علاقه خاصی به آب بازی دارن


خب بله مامانی
پسته شمام از حالا داره آب بازی میکنه
حمیده
29 مرداد 92 20:35
جیگری هدیه خانم...
چخده تو عکس اخریه بانمک شده خوشگله...
چقدر کارهات بانمکه...
این اس گفتنت که دیگه اخرشه
الهی قربونت برم من که اینقده خوشمزه ای خانم خانما



خاله این چه حرفیه؟!
همیشه پایدار باشین...چند وقته نبودین دلمون براتون تنگیده بود
مامان حسنا
29 مرداد 92 21:01
چ دختر نازی
ماشالا..


مرسی لطف دارین
مامان فتانه
29 مرداد 92 22:10
ای جانم چه داستانی دارین شما با حرف زدنشمبارکش باشه سه چرخش خیلی نازه....عکس اخریش خیلی ناز شده عزیزم


ممنونم عزیزم
مامانی آرتین
30 مرداد 92 1:04
قربون اس گفتنت دخمل عسلی خودم

خیلی از ماجرای اس گفتنات خوشم اومده زن عمو


زن عمو جون همیشه زنده باشی
ما اینیم دیگه
مامان امیررضا
30 مرداد 92 13:25
اس
دوست دارم هدیه جونم با این اس گفتنت
الهی من فدات شم

مامانی خیلی باحال تعریف میکنه
ادم خوشش میاد

عزیزم سه چرخه ات هم مبارکت باشه


حالاه بیا بغلم یه ماچم بده
به به چسبید ای جونم


مرسی دوست عزیزم...از باحالی خودتونه که با حال میخونینخودمم نفهمیدم چی گفتم
مامان حسام كوچولو
30 مرداد 92 18:00
اس
چه بساطي داريم ما مامانا با اين بچه ها

واي خدا روز به روز خوشگل تر مي شه هزار ماشالله


ممنونم خاله خوشگلی تو نگاههای پر مهرتونه
مامان سونیا
30 مرداد 92 18:10
ااااااااااااا این اس انقدر کاربری داشته و ما غافل بودیم هم از دنیا هم از کاربردهای متفاوت


چه عکسایی ماشالله یکی از یکی خوشگلتر و ناز تر


بـــــــــــــــــــله خاله اینا فقط چند نمونه از کاربرداش بودن هنوز خییییییییییلی هام هست که مامان آلزایمر ما فراموش میکنه و نمینویسه اگه خودم افسار وبلاگمو به دست بگیرم چیزی از قلم نمیوفته
مامان امیررضا
31 مرداد 92 12:19
سه چرخه دختری مبارک
ایشالله چند سال دیگه تبدیل به یه ماشین خوشجل میشه
جونم بخور عزیز دلم
شما نی نی های ناز نازی وقتی غذا میخورین این مامانا چقده ذوق میکنن
وقعا توی اخرین عکس حیلی با مزه شده این هدیه جونی
اس.... منم یه معنی بهش اضافه میکنم
اس من یعنی خیلی خلیی دوستت دارم هدیه جون



ممنونم خاله جون...ما هم شما رو خییییییییییییییلی دوست داریم
مامان ثمین
1 شهریور 92 3:03
سلام عزیزم مبارک باشه دست بابایی دردنکنه
خداروشکر که بااشتهاخوردی چون میدونم مامانی کلی اون روز خوشحال بود وسرشوق اومده
اس گفتنت خیلی جالبه قشنگم


بله عزیزم کلی کیف کردم
مامان مریم
1 شهریور 92 11:58
چه بامزه..تبریک میگم به مامان باهوشش که فرق اینهمممه اس رو فهمیده این خانوم کوچولو هم آخرش با اون چشاش منو میکشه


ممنونم عریرم
مامان مهدیس و ملیسا
1 شهریور 92 19:14
خوب الان اس تو زندگی هدیه نقش مهمی داره بعدشم هدیه جونم میخاد معما بگه ببینه شما باهوشید یا نه


مامان مهدیس و ملیسا
1 شهریور 92 19:17
عزیززززززززززززززززززززززززززززم مبارکههههههههههههههههههه اینم مدل قشنگیه عاشقتم


ممنونم خاله
شقایق مامان آرشا
1 شهریور 92 22:12
چه با مزه
مامان محدثه
2 شهریور 92 16:23
ای جانم عزیزم چ بامزه میگه اس
عکس آخریت هم خیلی ناز شده خوشگله


مامانی زهرا
3 شهریور 92 19:13
وااااای عزیـــــــــــــــــــــــزم ، شما چقدر شیرین زبون شدی مامانی ، بجای من یه ماچ گنده از لپ هدیه جونم بکنید


مرسی گلم ممنونم چشم
دو ستاره درخشان
3 شهریور 92 23:46
عزیزم سه چرخه ات مبارک باشهدست مامان و بابایی درد نکنه.


ممنونم خاله
zahra
9 شهریور 92 16:26
عزیزم تو وب ایسل وبتو دیدم میخوام هدیه هم از نینی ها باشه.اجازه؟ادرس نینی وبلاگیم رو میندیسم اینهsana-91 شما سربزن متوجه میشی


سلام عزیزم
بله خواهش میکنم
منم شمارو لینک میکنم