هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

هــــدیـــــه

این روزا...

1392/5/24 16:51
نویسنده : مامان هدبه
740 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم 22 مرداد تولد بابا بود صبحش قرار بود با مامانی بریم بازار و برا بابا کادو بخریم تا رسیدیم بازار شما از بغلم پایین نیومدی و کمرمونو شکستی واقعا منم رویی دارما با اینکه اینقدر اذیت میکنی بازم دست برنمیدارم از این بیرون رفتناخنده

خلاصه کادومونو خریدیم میخواستیم بیایم خونه که بابا زنگید و گفت برین خونه مامانی منم شبو میام اونجا مام با خوشحالی اطاعت امر کردیملبخند

مامانی برات یه جفت کفش تایستونی خریده که فکر میکنی روفرشیه و هر وقت با اونا بیرون میری دوست داری با اونام بیای خونه و در نمیاریشون منم دیروز اونارو پات نکردم که این مشکلو نداشته باشم سر سفره شام یهو یاد اون کفشات افتادی و گریه و داد و بیداد که پاپان پاپان ندونستم شامو چطور خوردم دیگه تصمیم گرفتیم بعده شام بیایم خونه که خداروشکر یادت رفتو اجازه دادی کیک بخوریممژه

راستی این روزا گریه شده اسلحه ات حرفتو با گریه میذاری رو کرسی که این اواخر با این گریه هات حرص منو بابارو درآوردیکلافه

فدات شم داشت یادم میرفت اولین نفری که امسال به بابا تولدشو تبریک گفت شما بودین یکشنبه 20 مرداد یه شاخه گل قرمز خریدیم و با دایی عطا رفتین شعبه و بابا رو سورپرایز کردین که بابا کلی خوشحال شده بودقلب

و اما این روزا...

خوشگلم  5 تا دندون درآوردی که حالا 13 تا دندون داری...شاید به خاطر اونا باشه که بداخلاق شدی و هر از گاهی تب میکنیسوال

وقتی چیزی رو نمیخوای رک میگی اوووووووخ(یوخ) که بهت گفتم اووووووووووخ نه خیر که خیلی زیبا میگی ههههههیییییییییییییرررنیشخند

وقتی صدات میکنیم میگی بببببببببببببببببببببببببلهقلب

وقتی بهت اخم میکنم هی میگی مامان مامان بعدم میای بوسم میکنی و بهم میخندینیشخند

وقتی حموم میری دوست نداری سرتو بشوریمعصبانی

حس استقلال طلبیت زیادتر شده میخوای خودت لباستو بپوشی یا غذاتو خودت میخوای بخوری که بعده غذا خوردنت باید لباساتو عوض کنمزبان

غذا خوردنت با قاشق بهتر شده و با لیوان قشنگ آب میخوریتشویق

وقتی میخوایم بخوابیم میری تو جات میخوابی و میگی پتـــــــــــــــــــــــــو که پتو رو روت بکشیمتشویق

هیچکس حق نداره به وسایلات علی الخصوص عروسکت و روسریت دست بزنهخنثی

عاشق وسایل و ظروف آشپزخونه هستیمژه

از بین حیونا گوسفند رو خیلی دوست داری و تا میبینی میگی بع بعی الانم کلی عکس گوسفند رو لب تاپ هستلبخند

راستی تو مسابقه هم از بین 753 شرکت کننده نفر 119 شدی با 153 رای، که از همه کسایی که بهمون رای داده بودن تشکر میکنمماچ

عکسامون تو ادامه مطالبمژه

شنبه رفته بودیم باغ یکی از آشناها که شما کلی خوش گذروندی این ظرف پر آب بود که شما هی دستتو میبردی توش و درمیاوردیلبخند

یهو یاد روسری افتادی و مام که روسری اضافه همراه نداشتیم مجبور شدیم اینو بدیم تا سرت کنیخنده

اینجام نوبت نقاشی رو قوطی شیرینیهنیشخند

برعکس من عاشق طلا و جواهر و زیورآلاتی چندتا انگشتر نقره داریم که تو این ظرف گذاشتمو بلااستفاده ان شما به کمک اونا یکم سرگرم میشی و غذا میخورینیشخند

عاشق هندونه هستی و بهش میگی پز Pez که مخفف قارپیز هستقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

خواب گو
24 مرداد 92 16:47
سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.


ممنونم
مامان حسام كوچولو
25 مرداد 92 12:48
اي خدا چقدر تو خوشمزه اي هزار ماشالله
راستي هديه جون تولد بابايي ت مبارك


مرسی خاله...ممنونم
مامان مریم
26 مرداد 92 9:04
تولدشون مبارک باشه...چه کار قشنگی کرده هدیه خانوم ما...خودت گلی عزیزم...عکساتم ماه مثل همیشه
مامان حوریه
26 مرداد 92 9:15
سلام
هدیه جون ماشااله بزرگ شدی
راستشو بخواین میخواستم آدرس وبلاگمو عوض کنم واسه همین یه وبلاگ دیگه درست کردم ولی بعد پشیمون شدم
وقتی خواستم حذفش کنک به جای اون جدیده این وبلاگ قدیمی کیارش رو پاک کردم همون موقع برقا رفت تا وقتی برق اومد و تونستم مطالبو برگردونم خدا میدونه چه حالی بودم .............
راستی تولد همسرتونم مبارک امیدوارم همیشه خوش باشین


خیلی براتون ناراحت شدم...خداروشکر که مطالبو تونستین برگردونین
مامان فتانه
26 مرداد 92 13:25
ای جانم نوش جانت اون هندونه....عکسات خیلی ناز شده خودت هم کلی ناز داری همیشه به گشت


مرسی گلم...ممنونم
الناز سیندرلا
26 مرداد 92 13:34
آخــــــــــــــــــــــــــی نازی عزیزم چه عکسای قشنگی
نی نی ناز دوست دارم خوشکل خانم


مرسی خاله...بی صبرانه منتظر خبرای خوشتونیم
زن عمو(مامانی آرتین)
26 مرداد 92 13:48
عزیزم تولد عمو جون مبارکوانشاا... 120 ساله بشن
هدیه خوشگلم عکسات خیلی قشنگن میبوسمت عزیزم


ممنونم عزیزم...مرسی خوشگلم لطف داری
مامانی زهرا
26 مرداد 92 15:52
هدیه جونم تولد بابایی مبارک
حتما سورپرایز هدیه کوچولو بهترین کادوی تولد بابایی بوده
عزیزم عجب روسریه باحالی
اینقدر با لذت هندونه میخوری که هوس کردم


ممنونم عزیزم...حتما همینطور بوده
مامی سویل
26 مرداد 92 16:31
سلام عزیزم تولد بابایی مبارک.هندونه خوردنتو قلبون
هدیه جون پز می خوری خاله؟؟خودم بلات میخلم


مرسی خاله دستت درد نکنه
مامان امیررضا
26 مرداد 92 17:24
سلام هدیه چونم
ماشالله چه خانوم شدی و بزرگ
مامان هدیه کارهای هدیه خیلی شباهت زیادی به کارها و رفتارهای امیررضا داره.

راستی عزیزم یه سوال ؟ هدیه هم وقتی دندون درمیاره اسهال میکنه و اشتهایی به غذا نداره؟

امیررضا وزنش خیلی اومده پایین دکترش میگه باید 11 کیلو میبود ولی الان 8:30 کیلو شده
خیلی غصه میخورم به خاطر وزنش


سلام عزیزم...ممنونم
خانومی هدیه یکی دو ماهه که درست و حسابی غذا نمیخوره منم به دندوناش ربط میدم ولی خداروشکر اسهال نداره...برا بهتر شدن اشتهاش شربت ب کمپلکس میدم که یکم فرق کرده
امیررضاجون یکم وزنش کمه البته بدو تولد نمیدونم چقده بوده باید با اون مقایسه بشه
کاش ببرینش یه دکتر
دکتر حسینی رو تعریفشو زیاد شنیدم ولی چون هدیه با آقایون خوب نیست من دیگه اونجا نمیبرمش.
نادر لطفعلی زاده هم دکتر خوبیه
باز هر کمکی که از دستم بربیاد درخدمتم
مامان آيسل
27 مرداد 92 1:46
سلام عزيزم فداي اون حس استقلالت با كلمه اوخ (آيسل هم همينو ميگه)
خيلييي دوستت دارم خاله جون


ممنونم خاله مهربون
مامانی فاطمه
27 مرداد 92 14:17
سلام مامان هدیه خانومیماشاالله چه دختر نازی داری حتما براش اسفند دود کن.اگه اشکال نداره من شما رو لینک می کنم


سلام گلم ... ممنونم...خواهش میکنم چه اشکالی؟باعث افتخاره منم شمارو لینک میکنم
مامان امیررضا
27 مرداد 92 15:01
سلام ممنون از کمکت
دکتر بردمش
بدو تولد 3:400 کیلو بود دکترش میگه باید 11 کیلو میبود که کمه
دکترش گفت به خاطر دندوناشه
در ضمن از صبح که از خواب بیدار میشه یه جا نمیشینه فقط ورجه وورجه میکنهدیه هم اینجوریه؟
یا امیررضا پسر بچه است شیطونتره؟


عزیزم میام پیشت
مامان نیایش
27 مرداد 92 22:51
دوست خوبم وبلاگ قشنگی دارید خدا هدیه جون رو براتون نگه داره با افتخار لینکت کردم


سلام عزیزم...ممنونم
منم شما رو لینک میکنم
مامان ثمین
28 مرداد 92 1:01
سلام عزیزم خوبین مبارک باشه تولد پدر دخترنازمون
انشاله همیشه شادباشین
به به دندوناتون مبارک خاله جون قربونت بشم من
عکسای نازنین خانم خیلی خوشگل بود مرسی مامانیییییییییییییییی


سلام گلم...ممنونم مرسی
خداروشکر یکی پیدا شد که از ما هم تشکر کنه
مامان امیررضا
28 مرداد 92 11:53
مبارکه مبارکه
ایشالله سایش سالهای سال روی سر هدیه خانمی باشه
تو سومین عکس خوردنی شده با این لبخندش
روسریشو.....صورت گلش پشت اون روسری پنهون شده... کاغذ نقاشیش رو نگاه....مامانی هدیه جون چرا برای دختری ما دفتر نقاشی نبردی...هندونه خوردن هدیه جونو...ادم دلش می خواد دوتایشونو با هم بخوره..



ممنونم عزیزم
والله راستشو بخواین فکر نکردم اونجام به فکر درس و مشقش باشه
فدات مرسی
مامان نرگس
28 مرداد 92 18:32
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدین . ماشالا به این دختر ناز خیلی دوست داشتنیه . ایشالا که خوش باشین. پرسیدین زوده از شیر گرفتم نرگسشو رمز میدم بخونی


ممنونم عزیزم
مامان ثمین
29 مرداد 92 0:54
سلام عزیزم ممنونم از حضور پر مهرت که به شادیمون اضافه کرد وباعث خوشحالیمون شد مرسی دوست خوبم
ما ساکن نیشابور هستیم قشنگم


خواهش میکنم وظیفه ست
خوش به حالتون که نزدیک مشهدین
هروقت رفتین حرم آقا التماس دعا دارم ازتون
مامان حوریه
29 مرداد 92 11:06
سلام مامان هدیه جون چه عکسای با نمکی از هـــــــدیه جون تو باغ گرفتی مخصوصا روســـریش


ممنونم عزیزم
مامان سونیا
29 مرداد 92 11:16
تولد بابایی مبارک
ماشالله به این خانم که روز به روز بزرگتر و خانم تر میشه قربونش برم که عشقه روسری هست هست هدیه خانم ناناز


همیشه زنده و پایدار باشین
مهسا مامان نورا
7 شهریور 92 16:02
عزیزمی خاله فدای اون چشمای نازت ماشاله
مامانی واسش اسفند دود کن یه سر به ما بزنید نا شما رو لینک کردیم.