هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

هــــدیـــــه

کابوس واکسن تموم شد

1392/5/10 13:02
نویسنده : مامان هدبه
1,304 بازدید
اشتراک گذاری

هدیه ناز و قشنگم بالاخره دوشنبه واکسن 18 ماهگیتو زدیمو تا 6 سالگیت از شر واکسن خلاص شدیمو تا رسیدیم مرک بهداشت شما انگار یه بوهایی به دماغت رسیده بود که از دم اتاق استوپ زدی و تکون نخوردی بغلم کردم و رفتیم اتاق از همون اوایل تو کنترلهای ساده قد و وزن صدات دراومد حالا مونده بودم واسه واکسن چیکار میکنی بعد از تموم شدن کنترل رفتیم اتاق واکسن که غوغایی به پا کردی که الله اعلمگریه

یه آدامس با خودم برده بودم که اگه آروم نشدی بهت بدم که به دادم رسید و آروم شدی و تا خونه پیاده اومدی تا وقتی نخوابیده بودی همه چی خوب بود ولی بعد از بیدار شدنت وقتی خواستی بلند شی انگار پات به درد اومده بود که گریه کردیگریه اینبارم استامینوفن به دادمون رسید و باز تا عصر خوب بودی که یهو تبت بالا رفت و درد پات هم زیادتر شدناراحت وقت استامینوفن هم نشده بود که بدم مجبور شدیم بریم ددر تا یکم بگذره بیایم استامینوفن بدم بعد یه ساعت بازم حالت بهتر شد فقط دو روز بهونه گیریهات زیاد شد که خیلی خستم کرد ولی شکر خدا الان هردومونم خوبیمقلب

تو این هفته پسر عموی بابا به رحمت خدا رفتن ناراحتمن تو مراسم شام غریبان شمارو پیش مامانی گذاشتمو راحت تو مراسم شرکت کردم ولی برا مراسم سومش چون مامانی باهامون بود مجبور شدم ببرمت تو مسجد مثل خانوم بغلم بودی و اذیت نکردی ولی تو غذا خوری و خونه...ناراحت

تو خونشون یه رفتارهایی نشون دادی که مونده بودم خودتی؟تعجب تا رسیدیم خونه از بغلم افتادی و از این طرف خونه به اونطرفش میدویدی و بلند بلند منو صدا میکردی قشنگ قشنگ آبروریزی میکردیخجالت مجبور شدم ببرمت حیاط که دیدم آقایون حیاطن به بابا زنگیدمو شما رو تحویل بابا دادم و اومدم بالا ده دقیقه ای نگذشته بود که صدای گریه اتو شنیدم اومدم ببینم چه خبره دیدم یه جفت دمپایی بچه گانه بزرگتر از پات پوشیدی و بابا خواسته درآره گریه ات بلند شده. دیگه چون دیدیم زیادی شلوغی میکنی رفتیم خداحافظی کردیم تا بیایم خونه که اینبارم به اون دمپایی ها چسبیدی و جدا نشدیعصبانی به زور از پات درآوردیم تا ماشین گریه کردی و گفتی پاپان که تو ماشین یکم شیر خوردی و خوابیدیخمیازه

و اما عکسامون با توضیحاتش تو ادامه مطالبنمژه


شب نوزدهم مامانی نذر داشتن اومدن خونه ما تا ساندویچ ها رو درست کنیمو پخش کنیم که شما خیلی کمکون کردی تو این عکسا داری ساندویچ درست میکنی سس رو هم داری میذاری تو نونخنده

هوا بیرون خیلی سرد بود مامانی روسریشو باز کرد و سرت کرد شمام دیگه روسری رو به مامانی ندادی و با اون خوابیدیخمیازه راستی آخرین ساندویچ نذری رو با دست شما به یکی از نگهبونای دانشگاه دادیمقلب

بعده اینکه خوابت سنگین شد لباساتو درآوردم یهو دستت رو به سرت زدی و دیدی روسری رو هم درآوردم که گریه ات بلند شد مجبور شدم روسری رو بندازم سرت تا آروم شی و بخوابیعصبانی

اینجام خونه مامان جونه وداری از دست آرتین جون سیب زمینی میخوریخوشمزه

این اواخر میخوای تو هر کاری کمک کنی اینجام داری جامونو میندازی که زورت نمیرسه میخوای کمکت کنیمبغل

اینجام به زور موهاتو بستم تا یه عکس ازت بگیرم

و اما بازم اصلاح مو...اینجام موهات کوتاه شده رفتی حموم و دراومدی

دیشبم سفره افطارمون به جز شکستنی ها رو شما جمع کردی و آخر سرم نشستی و با نتیجه کارت یه عکس انداختیچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان ثمین
10 مرداد 92 16:41
سلام عزیزم خوبین
خدارشکر که هدیه جون از این واکسن سربلند وپیروز بیرون اومده قشنگم خدارفتهگانتون بیامرزه
وایییییییییییییییییییییییییییی عکساش محشره
مامانی موهای خرگوشی خیلی بهش میاد ماشاله عزیزم میبوسمت عزیزم




ممنونم عزیزم...موهاشو وقتی میبندیم خوشگل میشه ولی هدیه خانوم نمیذاره که فوری درشون میاره
مامان مریم
10 مرداد 92 17:11
خدا رو شکر که ازین واکسنم راحت شدی عزیزم...عکسات ماه بود مثل خودت...ماجرای روسری هم خیلی بامزه بود


عمولی
11 مرداد 92 1:27
موی کوتاه چخده بهش میاد
با روسری هم خعععلی جیران شده


ممنون
مامی سویل
11 مرداد 92 13:41
سلام هدیه جونم مرسی که به مامان کمک میکنی عزیزم سویل هم به من کمک میکنه گلم ادم تمومه مشکلاش یادش میره وقتی با صحنه ها رو برو میشهواسه هدیه جونم


آفرین به سویل جون که کمک حال مامانشه
مامان هلنا
11 مرداد 92 18:25
عزیز دلم. ماشالا. چه موهای خوشگلی داره دختر نازت. از وقتی حامله بودم خودمو کشتم از شنبلیله خوردن بلکه دخترکم مو داشته باشه. همینطورم شد ولی تا 3-4 ماهگی بعدشم که موهاش ریخت ودیگه مثل قبلش در نیومد. هزار ماشالا واسه این صورت ناز هر روز اسفند دود کن. شما کجایین که هوا سرده؟؟؟؟؟؟


ممنونم گلم...لطف دارین
شربت زینک سولفات تو رشد مو خیلی موثره برا رشدش هم خوبه با نظر پزشک بد نیست که امتحانش کنین
ما تبریزیم
مامان امیررضا
12 مرداد 92 2:49
فدات بشم هدیه چونم که تو همه کارها به مامانی کمک میکنی مثل امیررضای من.
مامانی خیلی خوشحالم که حال هدیه خوب شده بعد از زدن واکسن.
ماه بعد هم نوبت واکسن امیررضاست از الان دلهره دارم خیلی سخته.
عزیزم برا دختر گلمون اسپند دود کن ماشالله بزرگ شده و خوشگلتر
اینارم تقدیم میکنم به هدیه جونم










ایشالله همیشه شاد و سرحال باشین.


مامانی همیشه زنده باشینو سر حال و سرزنده
راستشو بخواین واکسن اون کابوسی که ما برا خودمون ساخیم نیست من به نقل از یکی از دوستام قبل از واکسن براش آیت الکرسی خوندم شمام امتحان کنین حتما
ایشالا که امیررضا جونم سربلند بیرون میاد
مامان پسته
12 مرداد 92 13:38
امان از این واکسنا که مامانا بیشتر بچه هاشون درد می کشن قبول داری اجی؟

چه روسری بهش میاد یادم باشه یه روسری توپ توپی مثل همین براش بخرم

خاله فداش بشه

نذرتونم قبول، یاد ما هم بودین>؟


یاد همه بودیم عزیزم
ممنونم خاله...روسری کی میرسه
مامانی آرتین
12 مرداد 92 13:48
عزیزم عکسات خیلی خوشگلن.مخصوصا اونی که میخندی رو خیلی دوست دارم.


ممنونم زن عمو جون
مامانی زهرا
12 مرداد 92 16:02
هدیه جونم ، خوشحالم که به سلامتی واکسن 18 ماهگی رو پشت سر گذاشتی
من عاشق اون عکست شدم که با روسری خوابت برده خیلی نازه . خدا حفظت کنه خاله جوووووووونی


ممنونم خاله
مامان امیررضا
12 مرداد 92 17:00
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨`
. . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸
'``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨
, . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’
. . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨
. . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯
. . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./
. … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\
. . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`,
. . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:


حتما گلم
مامان حسام كوچولو
13 مرداد 92 1:19
خيــــــــــــــــــــــــــــلي عكسا قشنگ بودن البته حضور هديه جون بي تاثير نبوده اونه كه به عكسا جذابيت داده


ممنونم گلم
مامان فتانه
13 مرداد 92 13:40
ای جانم موهاشو خرگوشی کردی خیلی ناز شده موهاش که صاف و ناز بودن حیف شده چرا کوتاه کردیشون؟خداروشکر واکسنا تموم شده و راحت شدین


عزیزم موهاشو نمیزاشت ببندیم میرفت تو چشاشو فقط چشاشو میمالید مجبور شدم کوتاه کنم
راستی موهای هدیه فر داره صاف نیست
لیلا
13 مرداد 92 22:03
هدیه جونم تواین مدت که ندیدم واسه خودش خانمی شده فداش بشم .... خوشگل خانم


ممنونم لیلا جون...بله تا چش به هم بزنی بچه ها بزرگ میشن
مامان امیر رضا
14 مرداد 92 1:22
ای جانم عزیز دلم نذرت قبول........بعد از اصلاح مو چقده ناز نازی شدی.....برای مامان جونی یه چند تا ظرف سالم بذار گلم.......خوشحالم که از این واسن هم پیروز بیرون اومدی...


عسل
14 مرداد 92 15:31
با موی کوتاه خیلی خوشگل شد الهی


ممنونم عزیزم
مامانی آرتین
17 مرداد 92 11:25
زن عمو جون یه نظر سنجی داریم لطفا به وبمون سر بزن


حتما گلم الانه میام
rasta
18 مرداد 92 21:23
سلام مامانی
امیدوارم از دستم ناراحت نباشی و فکر نکنی که بی وفام
بوخودا همیشه میومدم پیشتون و کلی از دیدن عسک های هدیه جوووووووووونم شاد میشدم
خیییییلی دوسش دارم این خوشگل خانومو
عزیزم خدا بیامرزدشون
ماشالا این جوری که تعریف کردی دخملمون خییییییلی هم شولوغ پولوغ نیست فقط یه ذره شیطونه
ماشالا روز به روزم داره ماه تر و خوشگل تر میشه
چه قدر دمب موشششششششششششی بهش میاد
حسسسسسسسسسسسسسسسابی ببوسش از طرف من


سلام عزیزم...خواهش میکنم این چه حرفیه؟!چرا باید ناراحت شم؟!میدونم که شما همیشه بهمون لطف داری
بعضا سر آدم اونقده شلوغ میشه که نمیرسه وبلاگ خودشو به روز کنه چه برسه به وبلاگ دوستان من خودم یه 10 روزی میشه که دست به لب تاپم نزدم
میبوسمت گلم مواظب خودتو نی نی باش
مامانی زهرا
19 مرداد 92 15:40
سلــــــــام. طاعات و عباداتتون قبول و عیدتون مبارک


سلام عزیزم
ممنونم و به همچنین
مامان هلنا
23 مرداد 92 10:30
مرسی از راهنماییت. آره شروع کردم بهش میدم


خواهش میکنم