هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

هــــدیـــــه

یک ونیم سال گذشت!!!

1392/5/5 10:47
نویسنده : مامان هدبه
441 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز و قشنگم درست یک ونیم سال از حضورت گذشت و اما چه زود گذشت خدارو هزاران مرتبه شکر که ما رو لایق دونست تا فرشته ای چون تو بیاد تو جمعمونقلب

یک ونیم سال لحظه به لحظه باهام بودی شریک تنهایی ها و دلتنگیهام شدی خلاصه با شیطنتها و شیرینکاریهات یه جورایی سرمو بند کردی و نذاشتی روزام بوی حسرت و افسردگی بگیرهلبخند

فدات شم چهارشنبه برا واکسن بردمت بهداشت، خیلی استرس داشتمو نگران بودم تا رسیدیم گفتم خانوم برا واکسن 18 ماهه اومدیم ایشونم گفتن که مسئول واکسن حضور ندارن و باید دوشنبه بیایمنیشخند از این بابت که چند روز دیرتر گریه میکنی و عذاب میکشی خوشحال شدم ولی الانم استرس دارم فقط خدا کمکمون کنه زیاد دردت نیاد و بتونی به خوبی از پسش بربیایاز خود راضی

عزیزم اینکه چه بلایی شدی و داری از همه دلبری میکنی بمونه برا پست بعدیمون.

قلبدوستای گلم امشب اولین شب احیاست ازتون التماس دعا دارم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان فتانه
5 مرداد 92 11:49
enshalah ke dardesh nemiad va khob bahash kenar miad


ایشالا
نسرین(مامان پریا)
5 مرداد 92 15:43
یک و نیم سالگیت مبارک
مامانی خودتا اماده کن که این واکسن 18 ماهگی از اون واکسناس


بله تعریفشو زیاد شنیدم واسه اونه که استرس گرفتم
عسل
5 مرداد 92 17:18
اخییییییی


مامان مهدیس و ملیسا
5 مرداد 92 20:59
یک و نیم سالگیت مبارک خانو گلللللل
فرشته زمینی دوستت داریم


ممنونم خاله مهربون
عزیزم دخمل من خاله نداره ولی از نی نی وبلاگ یه عالمه خاله مهربون داره یکیشم خود شمایین
مامان مهدیس و ملیسا
5 مرداد 92 21:00
صبر کنید صبر کنید
دختر ما شیره و نترسسس
عزیزم امیدوارم باهاش خوب کنار بیایی آرزوی سلامتی دارم برات


ایشالا همونطوری که میگه باشه
ممنونم گلم
مامان مهدیس و ملیسا
5 مرداد 92 21:03
مامانی از دستت عصبانیم
چرا عکس نذاشتی این پست؟؟؟؟؟
یعنی باید تا پست سال آیندتون منتظر باشیم؟؟؟
آخه شما سال ب سال آپ میکنید


ببخش گلم ایشالا به زودی میامو آپ میکنم البته بعده واکسنش
مامان مهدیس و ملیسا
5 مرداد 92 21:04
التماس دعا شدیددددددددددد
واسه تمام بیمار هام تو رو خدا عزیزم دعا کن که ی مریض بد حال داریم


عزیزم حتما محتاجیم به دعا
مامان ثمین
6 مرداد 92 12:49
سلام عزیزم امیدوارم همیشه شاد وسلامت وخوشبخت درکنارخانواده زیبا زندگی کنی
امیدوارم هدیه جون بابت واکسن اذیت نشه
عزیزم تواین شبها ماروهم دعاکنید


ممنونم گلم محتاجیم به دعا
مامان پسته
7 مرداد 92 11:14
عزیز دلمممممم هدیه قشنگمممم

انشااله جشن 120 و نیم سالگیش

اجی خصوصیتو چک کن


ممنونم گلم
مامان ثمین
7 مرداد 92 15:39
سلام عزیزم خوبین
هدیه جان چطوره انشاله واکسن اذیتش نکرده
دوست دارم خاله جون
مراقبش باش مامانی


اذیت که خاله چه عرض کنم تو این دوروز خیلی خسته شدم ولی خداروشکر تا 6 سالگی تموم شد
مامان مریم
7 مرداد 92 17:37
18 ماهگیت مبارک هدیه قشنگ من







ممنونم خاله جون
مامان امیر رضا
8 مرداد 92 23:02
جانم....
ایشالله که دخمل طلا زیاد اذیت نمیشه.
نماز روزهاتون قبول
تو این شب ها برای همه بچه های مریض دعا کنین. التماس دعا


ممنونم گلم...حتما محتاج دعا
مامانی زهرا
9 مرداد 92 23:53
18 ماهگی مبارک سلامت باشی گلم
چه خبر از اوضاع واحوال بعد از واکسن ؟؟؟؟؟ هدیه جونم زیاد اذیت نشد ؟؟؟؟؟


ممنونم عزیزم تو پست بعدی اوضاع و احوالشو میذارم