هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

هــــدیـــــه

این قافله عمر عجب میگذرد...

1392/4/25 12:22
نویسنده : مامان هدبه
1,026 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم دیروز 24 تیر یه صفحه از دفتر زندگیم ورق خورد و این ورق خوردنه یه سال ما رو بزرگتر کرد نمیخوام بگم پیرتر شدم پس میگم به لطف خدا عاقل تر شدم212919_4chsmu1.gif

مثل سالهای قبل خونه مامانی اینا دعوت بودیم قربون مامانم بشم که همیشه تو اینجور مراسما برامون سنگ تموم میذارهHeart Smile

صبح بیدار شدیمو مامانو دختر دست تو دست هم رفتیم خونه مامانی اینا...بابا میخواست بعد از ظهر ببره بازار تا برام کادو بخره ولی من راضی نشدم که تو گرمی هوا با دهن روزه بیرون باشه به این دلیل هم یه پیشنهاد دادم: از بابا وجه نقد خواستمو ایشونم با کمال میل قبول کردن ولی بعدا متوجه شدم که خودشون تنهایی رفته بازار و چون چیزی که لایقم باشهنیشخند رو پیدا نکرده تصمیم گرفته کارت هدیه بخره

من زیاد اهل کیک و شیرینی نیستم به بابا گفته بودم کیک هم نخره که بابا چشم گفته بود ولی...

بــــــــــــــــــله دخترم همونطور که از نوشته هام میشه فهمید بابا هرچی تو سرش باشه اونو انجام میده و این وسط منم میشم کشکناراحت

البته تو ابنجور مسایل هر چی خودش بخواد انجام میده تو باقی مسایل چندان کشک هم نیستماز خود راضی

بعد افطار کیک رو بریدیم کادوهارو گرفتیمو برگشتیم خونه

کادوهامون همه وجه نقد بودن به اضافه  کارت هدیه بابا که شاید باهاشون یه انگشتر طلای عقیق بخرم که باز الله اعلمعینک

اما عکسامون تو ادامه مطالب 

اینجا دم در خونمونه داریم میریم خونه مامانی...این سیبه تا برسیم خونه مامانی دستت بودو هرازگاهی یه گاز میزدی (این کلاهو بابا خریده شلوارکو هم مامانی دوخته)

   

اینم کیک تولد بندههورا

اینجا داری از مامانی کسب اجازه میکنی واسه سوراخ سوراخ کردن کیکخنده

تو دیواره کیک با انگشتت یه حفره ایجاد کرده بودی از اونجا کیک برمیداشتی و میخوردیقهقهه 

اینجام داری به مامانی کیک میدینیشخند

 و اینم کیک سوراخ سوراخ شده نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان سویل
25 تیر 92 13:04
عزیزم تولدت مبارک الهی که 120 ساله شی.
حالا دستا بالا

دس دس دس
حالا وقته کادوهاست همه ساکت.:
حالا اول کادوی بنده:
خیلی خوش گذشت خانومی الهی که 200ساله شیو هر سال مارو دعوت کنی این تولد بازی چه کیفی داشت به به
فعلا بای اگه بازم تولدی بود من در خدمتم


الهی دختر چیکار کردی؟
ممنونم مردم از خنده
ترنم
25 تیر 92 14:01
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک ایشالله همیشه سلامت و خندون باشید دوست گلم


ممنونم دوست عزیزم
مامان امیررضا
25 تیر 92 14:11
سلام مامانی
به به تولدت مبارک باشه ایشالله 1000 سال کنار خانواده زنده و سرحال باشین



سلام گلم...ممنونم
سمیرا
25 تیر 92 14:22
هدیه جون دوست دارم ازطرف همشهریت


ممنونم همشهری عزیز
مامان حسام كوچولو
25 تیر 92 18:06
لبخند زدی و آسمان آبی شد
شب های قشنگ مهر مهتابی شد
پروانه پس از تولد زیبایت تا آخر عمر غرق بیتابی شد
،تولدت مبارک
اينم هديه من و حسام كوچولو:



ممنونم گلم دستتون درد نکنه
مامان حسام كوچولو
25 تیر 92 19:24
’̿’̿ ̿\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿



………..▌……..



………./ \……..













هیچکی از جاش تکون نخوره ، بوس رو بده بیاد.


تسلیمم
بــــآران
25 تیر 92 20:00
سلام خــآنومـــــی
لطف داری خدا رفتگانـــ شما روهم بیامرزه...حتما عـزیزم به نی نی شکموی خــــوشگل شما رای میدم
تشکــــــر نیازی نیست گلم.


ممنونم عزیزم دستت درد نکنه
بــــآران
25 تیر 92 20:03
وااااای ببخشــید حواسم نبووووود
تــــــــولـــدت مـــــبارک خواهر
انشالله 100000000 سال عمر کنــی!


ممنونم خواهر
مامان مهدیس و ملیسا
25 تیر 92 23:07
ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااان تولد تولد تولدت مبارک تولد تولد تولدت مبارک
روز تولدت شد اما من نبودم کنار تو
کاش که میشد که جونمو هدیه بدم برای تو
درسته من نمیتونم این روزو پیش تو باشم
اما به جاش تو رویاهام رنگ حقیقت میپاشم
میخوام برات تو رویاهام جشن تولد بگیرم
از لحظه لحظه های جشن تو خیالم عکسای رنگی بگیرم
من باشم و تو باشی و خدای توی آسمون
چراغونی جشنمون ستاره های کهکشون
به جای شمع میخوام برات غمها رو آتیش بزنم
هرچی غم و غصه داری یک شبه آتیش بزنم
تو غمهاتو فوت کنی و منم ستاره بیارم
اشک چشاتو پاک کنم نور ستاره بکارم
کهکشون و ستاره هاش
دریا و موج و ماهیاش
بیابونا و برکه هاش
بارون و قطره قطره هاش
با هفت تا آسمون گلهای یاس و میخک
بال فرشته ها و عشق و اشتیاق و پولک
عاشقتو ی قلب بی قرار و کوچک
فقط میخوان بهت بگن تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
ایشالله هزار ساله بشی
اینم هدیه من و بچه ها

اینم ی قلب بی قرارو کوچک که تولدت رو از صمیم قلب بهت تبریک گفت
در آخرم ای کاش پیشم بودی الان


مرسی گلم...بابا ایول عروسی که نیست یه تولد ساده بود شما عروسی هدیه چیکار میکنین؟
ممنونم دوستم چه خوبه که دارم شمارو
مامان ثمین
26 تیر 92 2:02
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمعا روفوت کن تا 100سال زنده باشی
عزیزم مبارک باشه یه عالمه بوس ازطرف من وثمین واسه بهترین دوست مجازی


ممنونم عزیزم...با بودنتون دل شادم
عسل
26 تیر 92 13:02
اخی جونم عزیزم تولدشما هم مبارک مامان هدیه کیکتون خیلی خوشگل بود


ممنونم گلم
حمیده
26 تیر 92 14:37
تولدت مبااااااااااااااااااارک مامانی خانم ... .
ایشااله صد ساله شی....

چه طرحی زده هدیه جونی رو کیک



ممنونم عزیزم...بله میبینین این دختر هنرمندمو
عاطفه
26 تیر 92 17:41
خدای من ! این دخترگل چه چشمایی داره !!! فقط به خاطر چشاش یه رای مثبت


ممنونم از لطفتون
مامانی زهرا
26 تیر 92 18:44
مامانی مهربون تولدت رو با تاخیر صمیمانه تبریک میگم انشالله همیشه کنار خانواده و هدیه جـــــــــــون شاد و سلامت باشید . این گلها از طرف ما برای شما و البته بوس برای شما و هدیه ی نــــــــــــــــازم


ممنونم گلم خوشحالم از حضورتون
مامان مهدیس و ملیسا
27 تیر 92 16:42
عروسی هدیه که میترکونیم
وای خدا اون روز زودتر بیاد
اونموقع خودت میبینی چی میشه مامانی
فقط شما مارو دعوت کننننن


خواهر دلمو خون نکن چه زودی؟میمیرم اونروز اگه هدیه ازم جدا شه
ولی یه روز جدا میشه
رستا
28 تیر 92 13:53
سلام عزيزززززمتولدتتتتتتتت مبارررررررررررررررررك ايشالا صد و بيست سال كنار هم با سلامتي و ارامش روزها رو سبري كنين ماشالا هديه جون خوشكلم جه قده نااااااااااز شدههزااااااارماشالاحتما واسه خونواده ي خوبتون و هديه خانوم سفيد برفي اسفند دود كن مامان خانوم قفون دستاي خوشمزش تو اون دكلته ي بامزه


ممنونم گلم...همیشه زنده باشی
الناز سیندرلا
29 تیر 92 0:12
عزیززززززززززززززززززززززززززززززززززم انشالله 120ساله بشی
خدا مامان وبابا رو براتون نگه دارن و سایشون همیشه بالاسرتون
کیکتونم خوشکله
دخملتون نـــــازه ببوسینش


ممنونم عزیزم
مامان ثمین
29 تیر 92 14:05
سلام عزیزم ممنونم خاله جونم
اتفاقا صبح بعد از دنبال کردن کد ثمین دنبال کد هدیه جون گشتم که امیدوارم همیشه شاد باشین گلم ممنونم از مهربونیت قشنگم


سلام گلم
ممنونم..گفتم که دیگه نا امید شدم بی خیال
رخساره
29 تیر 92 20:59
ماشاله ش باشه
چه دخمل نازی داری
خدا حفظش کنه



ممنونم گلم
زن عمو(مامانی آرتین)
30 تیر 92 1:26

عزیزم با عرض شرمندگی تولدت رو با تاخیر تبریک میگم.انشاا... 120 ساله شی و همیشه خوش باشین


خواهش میکنم عزیزم...این چه حرفیه؟
ممنونم از حضورت دستت درد نکنه
نسرین(مامان پریا)
30 تیر 92 1:35
تولد تولد تولدت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــببخشید تنها هدیه ای که می تونستم بهت بدم همین بود


ممنونم گلم...دستت درد نکنه
مامان مریم
30 تیر 92 9:36
به به عزیزم تولدتو خیلی خیلی تبریک میگم...وبهت خیلی تبریک میگم که یک سال دیگه رو با سلامت و موفقیت در کنار هدیه نازت و همسر مهربونت گذروندی...و امیدوارم این سالها تا ابد ادامه داشته باشن....همیشه شاد و خوشبخت باشی


ممنونم عزیزم...خوشحالم از حضورت
مامان فتانه
30 تیر 92 13:45
vaaaaaaaaaaaaa pas nazare man koooooooooooo?


عزیزم چه نظری؟؟!!
شقایق مامان آرشا
31 تیر 92 14:26
تولدتون مبارک صدساله شی دست آقای پدر درد نکنه برا کادو و کیک


ممنونم گلم
مامان ثمین
2 مرداد 92 3:51
سلام عزیزم خوبین واکسن 1/5 سالگی گل دختری زدین؟ حالش چطوره من فرداقراره ببرمش خیلی استرس دارم خداکنه بچه های گلمون دردشون نگیره


سلام عزیزم...بعد یه ساعت میبرم بزنن من خودم کلی استرس دارم ایشالا که همونطوری که میگین باشه
مامان امیر رضا
2 مرداد 92 9:34
مبارکه مبارکه
ایشالله سایت 120 سال روی سر هدیه جون باشه
بازم تبریک
چه کیک خوشجلی...با طراحی هدیه جون قشنگ ترم شده....ایشالله چند سال دیگه شما مثل مامانی برای هدیه چنین تولدی بگیری.
نماز و روزهاتون قبول


ممنونم عزیزم...ایشالا
مامان ثمین
2 مرداد 92 17:31
سلام مامانی گل دختری چطوره؟
قربونت بشم خاله دردت که نیومد


الانه میام پیشت
مامان امیررضا
4 مرداد 92 3:18
سلام مامانی و هدیه جونم
انشالله که در سلامت کامل هستین
نیستین نگران شدم
دلم براتون تنگ شده



سلام مامانی...این روزا یکم سرم شلوغه به زودی ایشالا آپ میشم...ممنونم از حضورت
مریم--------❤
4 مرداد 92 10:57
tavalodet mobarak azizam


ممنونم گلم
مامان آيسل
4 مرداد 92 19:31
سلام عزيزم تولدت مبارك


ممنونم عزیزم
مامان ثمین
5 مرداد 92 2:59
سلام عزیزم خوبین چندشب واسه خاطر احوال پرسی میام تاببینم هدیه جون بابت واکسنهاش چطوره اما....
امیدوارم حالش خوب باشه دخترنازمون دردش نیاد بخدا مثل ثمینم واسش نگرانم دوست دارم خاله جون


ممنونم عزیزم لطف داری...ثمین هم برا من عین هدیه هست
ممنونم از اینکه پیگیرمون بودی