هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

هــــدیـــــه

بازی وبلاگی

1392/3/11 14:57
نویسنده : مامان هدبه
326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلمونزبان

امروز موقع چک کردن نظراتم دیدم به یه بازی وبلاگی دعوت شدم که بازم مامان گل مهدیس و ملیسا که همیشه بهمون لطف داره دعوتمون کرده که ازش بی نهایت ممنونمماچ

و اما سوالای بازی و جواب بندهچشمک

بزرگ ترین ترس زندگیت؟ترس از دست دادن خانوادمناراحت

اگر 24 ساعت نامرئی میشدی چی کار میکردی؟ نمیدونم متفکر

اگر غول چراغ جادو توانایی براورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرف رو داشته باشد آن آرزو چیست؟خوشبختیقلب

از میان سگ اسب پلنگ گربه وعقاب کدام یک را دوست داری؟ اسبزبان

کارتون مورد علاقه کودکیت؟ دختر مهربانلبخندفوتبالیست هانیشخند

در پختن چه غذاهایی تبحر نداری؟آش چون دوست ندارمسبز

اولین واکنشت موقع اعصبانیت؟ ترک محلعصبانی

با مرغ دریا اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟ وقتی از غنی سازی اورانیوم خسته شدم رفتم کنار دریا برا تماشای مرغ دریاییخنده

دوبیت شعری که خیلی دوسش داری؟؟

نعمت روی زمین قسمت پر رویان است           خون دل میخورد آنکس که حیایی دارد

اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال گذشته و آینده سفر کنی آن روز کدام است؟

گذشته: روزی که از کنکور سراسری ارشد مجاز شدم

آینده: عروسی دخترم

چه رنگی هستی؟چرا؟؟ آبی آسمان شاید چون دوستش دارم

اگه قرار باشه یه روز از ایران بری کدام کشور رو برای زندگی انتخاب میکنی؟ پاریس

بهترین اس ام اس موجود در گوشیت؟اخیرا تمام اس ام اس هامو حذف کردم نیشخند

اگه قرار باشه سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی اون سه نفر چه کسانی هستند؟داداشم داداشم داداشم چون دلم براش تنگ شده

اگه قرار بود یک کلمه از لغت نامه زندگیت حذف کنی اون یه کلمه چیه؟ بدگمانیعینک

کسی رو که بخواهی ملاقات کنی؟دوستان دوره دانشگاه

اسم دیگه برای وبلاگت؟فرشته ای با بوی بهشت روی زمینماچ

خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟؟سیب

سه خصوصیت اخلاقی بدت؟1_زود عصبانی میشم 2_همیشه خودمو بد میکنم تا دیگران بد نشن 3_زود باور

کاشکی.....کاشکی نبود

حالا نوبتی هم باشه نوبت معرفی سه تا از دوستای مهربونمه!!!!!

1_مامانی آرتین جون

2_مریم جون

3_ رستا جون

از بقیه دوستام هم معذرت میخوام ... همتونو دوست دارم ولی مجبور به انتخاب سه تن از شما بودم ناراحت

حمیده جون شمارو هم خیلی دلم میخواست دعوت کنم حتی اسمتونو هم نوشتم ولی چون وبلاگتون یکم رسمیه خجالت کشیدمو حذف کردمخجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم
11 خرداد 92 19:35
سلام مامانی هدیه جونم، ممنونم که محبت کردی و منو به این بازی وبلاگی دعوت کردی..(تائید صلاحیت شدم پس!)
راستش اصلا دلم نمی اومد که بخوام این دعوت رو زمین بذارم و به سوال ها توی یه پست توی وبلاگ خودم جواب ندم، وقتی که مامانی هدیه جون خوشگلم دعونم کرده..بنابراین نوشتمش..
فقط فکر کنم اگر بیای و ببینی، دهبام کنی!..آخه دیگه زیادی پرحرفی کردم..
بازم ممنون



خواهش میکنم گلم...بدو بدو میام ببینم چیکار کردی؟
مریم
11 خرداد 92 19:38
جمله سازی ات منو کشته مامانی!!
کارتن دختر مهربان کدوم بود؟..چرا من یادم نمی یاد؟
واااااای خدای من فکرشو بکن، عروسی هدیه جون!..چه داماد خوشبختی خواهد شد، داماد اون شب!
شما ارشدتون رو تموم کردید مامانی؟


عسیسم کارتون سرزمین آدم کوچلوها که ممول و دختر مهربون نقش اصلی بودن...یادت اومد؟؟
نه متاسفانه نخوندم...اینم بزرگترین اشتباه زندگی منه
مریم
11 خرداد 92 19:40
ای دخترک شیطون!..تو دیگه واسه خودت خانومی شدی، عسیسم، الان وقت پستونک خوردنته؟
کلاه مامانی هم خیلی بهت میاد، اصلا برش دار واسه خودت
اگر یه روز بیای شیراز، می برمت بازار شاهچراغ، یه دویست تایی تسبیح برات می خرم!


حمیده
11 خرداد 92 21:43
عززززززززززززیزم
همین قدر که به یادم بودی یه دنیا ممنون.
این بازیهای وبلاگی هم جالب هستنا....
یعنی میشه منم اون موقع باشم وعکسهای عروسی هدیه جونی رو ببینم.....



گلم چرا که نباشی؟ایشالا عکسای عروسی نی نی شمارو هم ما خواهیم دید؟
مامان مهدیس و ملیسا
12 خرداد 92 13:40
خواهش میکنم کاری نکردم جوابات هم قشنگ بود


ممنونم گلم
مامانی آرتین
15 خرداد 92 2:46
عزیزم مرسی که دعوتم کردی. با اینکه خیلی گرفتارم و خودت دلیلشو میدونی ولی تو وبلاگ آرتین جواب سوالارو دادم تا این دعوت رو زمین نندازم.میبوسمت


ممنونم عزیزم...سرافرازمون کردی
امیرعباس
3 مرداد 92 17:11
سلام مامان هدیه.ایشالله خدا دختر ناز شمام حفظ کنه.چشم به گل دختریتون رای میدیم اما اصلا معلوم نیست این دختری داره چی میخوره.چه کار کنیم دیگه شاید یه روز اومدیم در خونتون دختر بگیریم ازتون