هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

هــــدیـــــه

هدیه 15 ماهه

1392/2/3 18:01
نویسنده : مامان هدبه
401 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامان عروسک بابا

فدات شم 15 ماه به زودی سپری شد و شما وارد 16 ماهگیت شدی...ایشالله 150 ساله شی



واما کارایی که میکنی:

چشم دهان بینی دست پا مو رو به درستی میشناسی و خیلی قشنگ نشونشون میدی

ماهی میشی و صدای پیشی (میو) و صدای هاپو (هاپ) درمیاری

فوتبالیست ماهری هستی نیشخند البته از نوع چپ پا212919_4chsmu1.gif

کابینت هارو باز میکنی و هرچی توش هست میریزی بیرون

از جاروبرقی میترسی به این خاطر هر جا میخوام که مانع ورودت بشم با جاروبرقی یه تابلوی ورود ممنوع میزنمو شمام با دیدن جارو برقی دیگه وارد نمیشی

مثل پسر بچه ها عاشق ماشینی و تا میبینیش میگی دوووووووووووووود

تازگیها تا میبینی که میخوام داروهات بیارم الفرار از این طرف اتاق به اون طرفش که نخوریشون

وقتی میریم بیرون از بغلم به هیشکی نمیری و کالسکه هم سوار نمیشی به این دلیلم تا اطلاع ثانوی به حبس در خانه محکومیم

وقتی میخوایم عکس بگیریم همه جا الا دوربینو نگاه میکنی

یه دستمال جادویی تو آشپزخونه داریم که برا تمیز کردن کابینتها ازش استفاده میکنم تا میبینیش میخوای بدمش دستت که تمیز کاری کنی و در آخر شروع به میل دستمال میکنی که از دستت اونو قایم کردم

تقریبا هر چی میگم متوجه میشی ....مثل بیار بده برو بگو...

لغات جدید لغت نامه هدیه

سیب : آما (آلما)

حمام : آمام

دایی : دادی

عمو : عمه

بیا : دَ (گَل)

رفت : دٍدی (گٍددی)

غذا : پووف

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

حمیده
3 اردیبهشت 92 19:37
ای جان...
چه مظلوم شده این هدیه خانم تو اون عکس آخریه....



مامان سونیا
4 اردیبهشت 92 11:43
15 ماهه شدنت مبارک خانمی چه عینک دودی هم زده خوشگل خانم ناناز
مامان فتانه
4 اردیبهشت 92 12:40
15ماهگیت مبارک عزیزم....افرین به این پیشرفتت
مامان مریم
4 اردیبهشت 92 18:08
ماهگردت مبارک..حیف اون چشای خوشگله زیر عینک....
اتیلا جون و مامان شیما
5 اردیبهشت 92 0:42
سلام مادر خانومی... ما اومدیم...
samaneh
5 اردیبهشت 92 9:07
وااااااااای عزیزم 15 ماهگیت مبارک ماشاا.. روز بروز ناز تر و خوردنی میشی خوشمره ی من.
عسل
5 اردیبهشت 92 17:11
الهی خانوم خوشگله
بهار(مامانی شهراد)
5 اردیبهشت 92 18:15
یه آپ خوشمزه دارممبارک باشه گلم انشالا هر روز پیشترفتهای زیادیو ازت ببینیم
rasta
5 اردیبهشت 92 22:46
سلام مامانی هدیه ، خیلی وقت بود که بهتون سر نزده بودم ....
خودتون دیگه از حالم با خبر بودین....
دلم خیلی واسه این وروجک شیطون تنگ شده بود
۱۵ ماهگیت با تاخیر مبارک عزیزم
ماشالله همه عکس هاتم دیدم ، یکی ازدیگری قشنگ تر بود.
بزنم به تخته هرچی بزرگتر میشی تو دل برو تر و ناز تر میشی
خیلی بی ریا باید بگم که مثل بچه ی خودم دوست دارم هدیه ناز


مرسی عسیسم...لطف داری
مامانی زهرا
6 اردیبهشت 92 15:20
هدیه جونم ماهگردت مبارک عروسکم
واااااااای آفرین به این پیشرفتها و شیطونیهای هدیه جونم
در ضمن عکست با عینک آفتابی خیلی ناز و زیباست


مرسی عزیزم
مامان آنیسا
7 اردیبهشت 92 16:40
عزیزم!اون عینکت منو کشته!خیلی ماهی عروسک


مامان ثمین
8 اردیبهشت 92 2:03
سلام عزیزم ماشاله به این دخترباهوش
عجب خوش تیپ کردی عزیزم


مامان ثمین
10 اردیبهشت 92 1:30
در گـــویــش عـاشـقانـه ، نـام مــــادر شعریست کــه تا ابد به دفتر باقیست
روزت مبارک عزیزم


مرسی گلم...به همچنین
مامان سونیا
10 اردیبهشت 92 15:10
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل

صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر
را به شما دوست عزیزم تبریک میگم



مرسی گلم به همچنین
حمیده
10 اردیبهشت 92 17:02
مامانی هدیه جونی سلام.
چند وقته میام نه آپ میشی و نه کامنتها رو تایید میکنی.
کمی تا قسمتی نگران شدم.
یه سر بهم بزن تا از نگرانی در بیام عزیز.


شرمنده..حتما
مامان مهدیس و ملیسا
10 اردیبهشت 92 17:18
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است

زیباترین خطاب “مادر جان” است

“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک


مرسی عزیزم...به همچنین
مامان مریم
10 اردیبهشت 92 18:44
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود
و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود
روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .



مرسی عزیزم...به همچنین
rasta
10 اردیبهشت 92 19:00
سلام مامانی ، خوبی عزیزم؟ هدیه جون خوبه؟
من رفتم عمل و برگشتم و هنوز خبری از شما نیست؟
امیدوارم که همتون همراه با خونواده سالم و تندرست باشین ، در ثانی روز مادر هم مبارک عسیسم
زودتر بیا ما دلمون برای شما و این عروسک تنگ شده


خوبیم شکر خدا...حتما میام دیدنت...نگران شدم
مریم
10 اردیبهشت 92 23:51
دلم برات تنگ شدهخیلی گرفتارم
اما نتونستم نیام و روز زن و روز مادر رو بهت تبریک نگم


مرسی گلم...اشالله که خیره...مرسی خوشحالم کردی
زن عمو (مامانیه آرتین)
11 اردیبهشت 92 15:26
عسلم 15 ماهگیت مبارک
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:39
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون.
من یه گلم تویی برام یه ریشه
مادر بمون کنار من همیشه
کنار من بمون تا همیشه
که هیچکی مثل مادرم نمی شه



به به آرشا جونی...مرسی گلم
متین من
12 اردیبهشت 92 16:10
روزمادرمبارک دوست خوبم


مرسی گلم...به همچنین
معصومه
14 اردیبهشت 92 18:14
سلام خدا دختر حفظ کنه برات
میشه منو به دوستانت اضافه کنی یه وبلاگ دیگه هم دارم
nini-nazdare92.niniweblog.com


سلام...ممنونم گلم...حتما با کمال میل
عسل
16 اردیبهشت 92 16:24
مامان هدیه پس چرا مطلب نمیذاری


نتمون قطع بود...شرمنده