هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

هــــدیـــــه

گل بیست و یک ماهه ام

1392/8/8 11:16
نویسنده : مامان هدبه
2,890 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

خیلی وقته که میخوام بیامو وبلاگتو به روز کنم ولی باور کن وقت کم میارم بیست و یک ماه گذشت و تو داری روز به روز خانوم تر میشی بغلواقعا هرچی خدارو شکر بگم بازم در مقابل نعمتی چون تو کم گفتم خدایا خیلی دوست دارم و شاکرم که من و همسری رو لایق چنین فرشته زیبایی دونستیقلب

عزیزم ماشالله روز به روز شلوغ تر میشی و دایره لغاتت هم در حال گسترشهمژه

راستی من نمیدونستم که شما دخمل شیرین زبونم اینقده تو خلاصه کردن فرهنگ لغات تبحر داری چطور؟ الان میگماز خود راضی

خیلی از کلمات رو در قالب یه کلمه میگی و خلاصنیشخند...الان توضیح میدم

بالا :

1: وقتی میگم بالام سان؟ میگی بالا(بچه)بغل

2: وقتی میگم هدیه بلا شدی ها....شما بازم میگی بالا(بلا)نیشخند

3: بین ویتامین هایی که بهت میدم شربت سانستول هم هست که چند روز پیش عکس شربت سانستول رو تو مجله دیدی و مجله رو نشونم داد و گفتی: مامان...هدی .... بالا . اولش متوجه نشدم چی میگی سوالطی مطالعات فراوان کشفیدم که شما به دوا میگی بالا خنده و اون روزم منظورت این بود که مامان این داروی هدیه هست تشویق. حالا کجای این دو کلمه به هم شبیه هست الله اعلمسوال

مای نی نو

1 : بادکنک         2 : پروانه              3 : کامیون      4: مای بیبی

اَس

1: صندلی          2: سلام سرتو هم به نشانه سلام پایین میارینیشخند   3: ساعت

بججی

1: به جاروبرقی میگی بججی

2: تو لغت نامه شما بستنی هم بججی هست

اس  s :هم که برا خودش یه لغت نامه سوا داره که تو پست های قبلی برات گفتم و روز به روز در حال پیشرفته و نوشابه سی دی شیطون هم بهش اضافه شدن

اما لغات جدید به زبان شیرین شما:

نونونول : کنترل

نونو؟ : نولدی(چی شد؟)

منیر : (پنیر)

می نو : میمون

باگ : گاو

آنار : انار

هوگی : خودکار

دادا : قاقا (خوراکی)

دار دار : قار قار

دایلا : دایره

بض : بیضی

آباردیبارس : شب بخیرقهقهه

باید بگم که شما عاشق شیرینی های کاکائویی هستین جند روز پیش بابا بهم زنگید و گفت بچه ی یکی از همکاراش دچار سنگ کلیه شده و دکتر دلیل اصلی به وجود اومدن سنگ رو هم استفاده از شیرینی های کاکائویی دونسته ناراحتمن و بابا از این موضوع خیلی نگران شدیمو تصمیم گرفتیم تا جایی که میتونیم بهت ندیم تو خونه مامانی اینام که شما روزی 2 تا از اون شیرینی ها میخوردی بهت گفتیم هدیه شیرینی ها تموم شده باید به دایی عطا بگیم تا برات بیاره شما یه موبایل اسباب بازی داری فوری اونو برداشتی و گفتی : ابو ....عطا دایی دادا ( الو دایی عطا قاقا) ما همه از این کار شما اینطور شدیم:تعجبخنده

و اما ادامه مطلب با کلی عکس یادتون نرهمژه

تا حالا ایستاده خوابتون برده یا دیدین کسی رو که ایستاده بخوابه اگه ندیدن بفرمایین هدیه خانوم یه نمونهنیشخند

اینجام با مامانی بازی میکنی مامانی دکتر شده و شمام با خوشحالی آمپول میزنینخنده

اینم اسباب بازی جدیدی که باهش کلی سرگرم شدی ولی روز بعد محلش نذاشتینیشخند

اینم فرشته من در روز عرفهبغل

خوشگلم هر آشغالی که باشه میبره میندازه تو ظرفشویی چند روز پیش یه دستمال کاغذی رو این چنین پاره پوره کردی وقتی گفتم هدیه اینا ببر بنداز آشغال یه تصویر این چنینی ساختیخنده

این عکسم متعلق به عیده قربانه : شما هم از پیشی میترسی هم میخوای باهاش بازی کنیتعجب

بلال خوری هدیه خانوم... چقدم ازش خوشت اومده بود و هی میگفتی : مته : مکه (بلال)

این شال و کلاه رو هم مامانی برات خریدهماچ

اینجام با مامانی داری خونشونو تمیز میکنیمژه

اینجام باز گوشی های دایی صابرو کش رفتیلبخند

بازم ژست..

اینم لباسایی که از انزلی برات خریدیم

عاشق این عکستمقلب

اینجام عید غدیر خونه مامان جون و خودکارایی که شما باهاش بازی میکنیچشمک

دیروز عروسی دعوت بودیم با دودلی رفتم چون میترسیدم شما اذیت کنی ولی دختر ناز و خانومی بودی خیلی دوست دارم خوشگلم اینم عکسات موقع رفتن به عروسیماچ

بازم ژست...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

حمیده
8 آبان 92 13:47
ای جووووووووووونم هدیه خانوم نااااز...
بیست ویه ماهگیت مباااااارک
چه عکسای خوشگلی مامان واست گذاشته....
چه ایستاده خوابیدنت بانمکه
چقده با چادر خوردنی شدی شما....
هدیه جون چه ناااااز شدی موقع رفتن به عروسی،،، یه پا عروس،خانوم شده بودیا....
یه عالمه بوس واسه هدیه خووووووب خداااااا


ممنونم عزیزم
چشاتون خوشگل میبینن
لطف دارین ممنونم
مامان حسام كوچولو
8 آبان 92 13:47
واي خدا چقدر وقتي بچه ها زبون باز مي كنن و حرف مي زنن شيرين تر مي شن . من كه هر وقت حسام برام حرف مي زنه مي خوام بخورمش از بس كه خوشمزه حرف مي زنه هديه هم با تفاسير شما معلومه كه چه شيرين زبوني شده ماشالله.
چه عكساي نازي مخصوصا اون عكسي كه مي خواد بره عروسي.
خاله جون نماز مي خوني براي منم دعا كن.



واقعا فقط سختیش اونجاست که یه چیزی رو میگن ما متوجه نمیشیم تا دو ریالی بیافته بچه ها اذیت میشن
حمیده
8 آبان 92 13:50
خدای من فرهنگ لغات این دختر خانوووووم رو ....
کلی خندیدم...
دوست دارم هدیه خانوم ناز


حمیده جون منم شما و نی نی نیومده اتو دوست دارم
مهسا مامان نورا
8 آبان 92 20:43
وای عزیزم عاشق لغت نامه های بچه هام چه شیرین زبونی شدی خاله جون فدای اون نماز خوندت ما رو که دعا کردی ناناز من چه لباسهای خوشمل خوشملی مبارک باشه عزیزم


خدا نکنه خاله زنده باشی
ممنونم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
9 آبان 92 2:38
سلام عزیزم هورررررررررررررررررررا بالاخره اومدید وکلی خوشحالیم
نازنینم الهی بگردمت چقدر شیرین شدی مامانی یه موقع نخوریش هاااااااااااااااااا
عاشق آباردیبارس شدم بگردمت من
خدایا عکسای خوشگلش ببین چقدر ماه شدی عزیزم
وای خدا چجوری خوابیده مخصوص خود نازنینته
قربونت برم من خنده هاش ببین
وای مامانی ثمینم وقتی آشغال از زمین برمیداری همینجوری میره ومیریزه تو سینک ظرفشویی مثل هدیه جون
فدات بشم که بلال میخوری بااون دهن کوچولوت از بس خوشمزه خوشمزه میخوری تصمیم گرفتم برا ثمینم بگیرم با ببینم مثل شما دوست داره
مامانی جاتون خیلی خالی بود ببینیمتون بازم


سلام گلم
فدات شم ممنونم از لطف بی کرانت دلم براتون یه ذره شده بود دسترسی به اینترنت هم نداشتم یه بار با گوشی رفتم وبلاگ ثمین جون و دیدم عید ناز دخترم بوده و یادم رفته خیلی ناراحت شدم
اگه یکم مشغله هام سبکتر شه زود زود میام
خییییییییییلی دوستتون دارم
samaneh
9 آبان 92 10:33
عزیزم 21 ماهگیت مبارک
چقدر بانمکه دایره ی لغاتت خوشمزه بود عین خودت
عکسات هم خیلی خوشگله مخصوصا کسی که با چادری میخوام بچلونمت عسییییسم.بوس بوس هدیه جونم


ممنونم عزیزم
خاله حالا کجاشو دیدی؟ این لغاتی که اینجا گذاشتم فقط قطره ای از دریا بود
تا اونجا که ذهنم منو یاری کرد نوشتم
مامان فتانه
9 آبان 92 13:57
ای جانم دخملی چه شیرین زبون شده عزیزم...ههههههه همه کلمه هارو خلاصه میکنه ....چه بلوز شلوار زرد بهش میاد...مبارکش باشه


مرسی عزیزم
معصومه
9 آبان 92 17:05
عزیزم جوجوووووووووووووووووووووووووو
راستی بیا قدرت خدا رو ببین تو وبلاگم


اومدم پیشت
مامان امیررضا
10 آبان 92 0:10
عزیز دللللللم.......
به لغت نامه جدید........لغت نامه هدیه......عزیز دلم......
اخی چقده خسته بودی این خدیه جونی که ایستاده خوابیده......
عکسای هدیه جونی با اون چادر خوشگلش خیلی قشنگ شدن......خوردنی شده دخمل طلا......عیداتم مبارک هدیه جونم....چه کلاه و شارگردنی برات بافته مامانی.....دختری دیگه بزرگ شدهبرا مامانی گردگیری میکنه
بیست و یک ماهگیت مبارک ایشالله به زودی تولد دو سالگیت.....



ممنونم عزیزم
بله خاله تو گردگیری و به هم زدن نظم خونه ماشالله دخملی حرف نداره کاری داشتین در خدمتیم
مامان امیررضا
10 آبان 92 1:56
سلام گلم
بیست و یک ماهگیت مبارک باشه عزیزم

ماشالله دایره لغاتت خیلی بامزه است

می بوسمت گلم


ممنونم خاله
معصومه
11 آبان 92 14:08
خدایا من جواب خوبی های شما رو چه جوری بدم بخدا من کمتر از اونم که توی دلای شماها جابشم قربونت برم الهی به همون دعا و حس و حال خدا دخترت رو برات سالم و صالح حفظ کنه


عزیزم این چه حرفیه...خدا نکنه ایشالا همیشه سالم باشی و به زودی مادر شی این آرزوی قلبی منه
مامی سویل
11 آبان 92 15:50
الهییییییییییییییییییییقلبونه اون حرف زدنت چه شیرین زبونه هدیه جونم


خاله نیستی دلمون براتون تنگ شده بود سویل جونو ببوسین
مامان حوریه
11 آبان 92 16:25
عزیزم چقدر شیرین حرف میزنی
شما هم مثل پسر منی که عاشق کاکائوی ولی دکتر ممنوع کرده بخاطر حساسیت



خاله چقدر سخته دور از کاکا ئو زندگی کردن
مادر منتظر
11 آبان 92 16:39
سلام مامانی گل و مهربون هدیه جون

هدیه جون بیست و یک ماهگیت مبارکککککککککککککک.
دیگه خانوم خانوما شدیا.

مامانی مهربون ممنون که میای و به وبلاگ ما سر میزنی , ببخش من دیر جواب کامنتت رو دادم , آخه هم مهمون داشتم و هم اینکه حالم خیلی رو به راه نبود دوست خوبم . خیلی خوشحالم میکنی عزیزم که میای پیشمون.
خیلی هدیه جون بانمک و شیرین زبونه . خدا برات حفظش کنه. بعضی کلماتش رو واقعا خارق العاده میگه مثل آباردیبارس , هر چی فکر کردم کجاش شبیه به شب به خیره من نفهمیدم , چه باهوشی شما دخملی

عکسات منو کشته , مخصوصا اونایی که داری نماز میخونی عزیزم.
اون عکسی هم که مامانی میگه عاشقشه واقعا هم عاشق شدن داره , خیلی خوشگل شده.


بازم پیش ما بیاین . خوشحال میشیم.





ممنونم عزیزم از این همه لصفت
حتما
مهسا مامان نورا
11 آبان 92 23:56
ما اپییییییییییم


میام پیشتون
مادر منتظر
12 آبان 92 22:27
سلام مامانی گل هدیه جون
هدیه جونم خوبه؟
خودتون خوبین؟
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشین.

هوای تبریز حسابی سرد شده نه ؟
مراقب باشین سرما نخورینا.

سیسمونی فاطمه جونی رو گذاشتم توی وبلاگ , اگه دوست داشتی بیا و نظرت رو بگو عزیزم.

هدیه جون رو ببوس.


سلام گلم ممنونم شکر خدا خوبیم بله حسابی سرد شده دیشب اونقدر سرد بود که فک میکردم امرو برف بیاد ولی نیومد هههههه
قربونتم مواظب خودت و نی نی باش
Mamani ye Zahra
13 آبان 92 15:01
Sallllam.
Ajab farhang e logat e sakhti ,Ajab ebtekarati
makhsoosan shab bekhir goftanesh mahshare
Salamat bashi gol e 21 mahe


ممنونم از لطفت عزیزم
مامان حسام كوچولو
14 آبان 92 16:20
هر دم به گوش مي رسد آواي زنگ قافله ، اين قافله تا كربلا ديگر ندارد فاصله .
حلول ماه محرم ، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه تسليت باد . التماس دعا
ما با عكساي كربلامون به روزيم قدم رو چشمامون بزاريد و تشريف بياريد ببينيد.


ما هم التماس دعا داریم حتما خدمت میرسم
مامانی آرتین(زن عمو)
15 آبان 92 14:49
عزیز دلم 21 ماهگیت مبارک باشه.چه عکسای خوشگلی الهی یکی از یکی قشنگترن.چه قدر با چادر خوشگل شدی عزیزم وای بخورمت لباس لیمویی هم خیلی بهت میاد گلم. تو عروسی هم عروس مجلس خودت بودی خوشگلم


زن عمو جونم چه عجب یادی از ما کردین
چه عجب گشت و گذارتون به این ورا افتاد!!!
فدات شم چه هندونه بزرگی دادی زیر بغلمون...
راستی مگه خودتون اقرار نکردین عروس خوشگل بوده؟ههههههه پس خواهشا اغراق نفرمایید ههههههه
اما از اونجایی که آقا دوماد چندان تعریفی نداشت آرتین جون به عنوان خوشگل ترین داماد بود
دلمون براتون تنگ شده
مامان مریم
15 آبان 92 19:06
ماه خوشگل من 21ماهگیت مبارک...واقعا مثل فرشته هاشدی با اون چادرسفیدخوشگلت...
لباس عروستم خیلی بهت میومد عزیزم


ممنونم عزیزم
negin
17 آبان 92 11:29
ماشالله دخمل ناناز

آپم


میام خدمتتون
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
18 آبان 92 2:59
سلام عزیزم خوبید خدا بد نده
انشاله الان خوبین که؟
وای الهی فداش بشم من خوشگلم سرما خوردی چقدر بده این فصل همه رومریض کرده انشاله زود زود خوب میشی نازنینم
خدانکنه عزیزم ماهم شمارو دوست داریم مراقب خودتون باشید


من که خوبم ولی خس خس های هدیه هنوز ادامه داره و خوب نشده
قربونتون ممنونم که جویای حالین
rasta
23 آبان 92 2:35
ای جااااااااااانم چه دلبر خوشگلی شده هرچی بگم که عاشق هدیم بازم کم گفتم به خدااااااا وای عاشق اینم که یه روز از نزدیک ببینمش این عسل خانومو که همه ی عکساش یکی از دیگری خوشگل تره مامان خانوم جتما اسفند دود کن چش نخوره عروسک نااااازم قرربون قدرت خدا که یه همچین فرشته ی خوشگلی رو آفریده
مامان هدبه
پاسخ
ممنونم عزیزم شما همیشه به ما لطف دارین خیلی وقته نبودین دلمون براتون تنگ شده بود خوشحالم از حضورت
مامان هلنا
26 آبان 92 10:24
هزار ماشالا. عاشق موهاشم
مامان هدبه
پاسخ
لطف داری گلم
عسل
26 آبان 92 15:09
چه قدر چادر بهش میاد خانومی