هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

هــــدیـــــه

نازگل بیست ماهه ام

1392/7/1 12:05
نویسنده : مامان هدبه
901 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم اول از همه یه عذر به خاطر دیر آپ کردنم از شما و همه دوستام میخواهم دلیلشم اینه که شما نمیذاری با لب تاپ کارکنم شبام که دیر میخوابی و بعد اونم که دیگه خسته میشمو حوصله نت اومدن ندارم خلاصه شرمندمخجالت

 اما از شما بگم:

به سلامتی 20 ماه رو پشت سر گذاشتی و رفتی تو ماه بیست و یک، خوشگلم ایشالا که همیشه سالم و سرحال باشی

امروز اول مهرماه هست اولین روزی که مدرسه میرفتم یادم میاد که چقدر خوشحال بودمو برا رفتن به مدرسه ثانیه شماری میکردم الانم برا مدرسه رفتن شما ثانیه شماری  میکنم و از خدا میخوام که برام لذت مدرسه رفتنتو بچشونهHeart Smile

هدیه نازم این روزا شما بلایی شدی که نگو، من وقتی مثل شما بودم بابام میگه بهم میگفته (باجیم سان؟ منم میگفتم باجی و ... ) که حالا هم شما اونارو تکرار میکنی اول کلمه هایی که ما میگیم شمام تکرار میکنی که اونوقته میخوام بخورمت

من: باجیم سان؟(خواهرمی؟)

هدیه:باج

من: بالام سان؟

هدیه: بالا

من: جانیم سان؟(جونمی؟)

هدیه: دان

من: قیزیم سان؟(دخترمی؟)

هدیه: دیز

من: نازیم سان؟

هدیه: ناز

و همینطور هر چی بگم شمام تکرار میکنی و من و بابا علی الخصوص بابایی اینا که خاطرات قدیمی رو براشون تداعی میکنی خیلی خوششون میاد

اما از برنامه های تلویزیونی برات بگم:

عاشق کارتونی و میگی دااارتون، از کارتونهای عروسکی خیلی خوشت میاد صبح ها ساعت 10 و نیم به بعد چغا و اردشیر و یا خاله شادونه رو میبینی ساعت حوالی 2 هم از شبکه سهند برنامه کپنک رو میبینی که آیدین رو خیلی دوست داریقلب

هرجام که یه شخصیت کارتونی میبینی یا تو دیواری نقاشی کارتونی میبینی داد میزنی داااارتوووون (کارتون)چشمک

از غذا خوردنت بگم:

همچنان برا یه لقمه غذا خوردنت هلاکیم بعضی وقتها دیگه عصبانی میشمو میگم تا وقتی غذا نخواستی بهت غذا نمیدم ولی باز یادم میره و منمو التماس بهت واسه غذا خوردن

هدیه خانوم لازم به ذکره که بگم عاشق خودتی، از عکس و فیلم خوشت میاد تا میخوام برات نشون بدم خیلی رک و پوست کنده برمیگردی و میگی مامان هدی، یعنی عکس و فیلم هدیه رو میخوای ببینیاز خود راضیخنده

عروسکت رها رو طرد کردی و مثل قبلاها دیگه روش حساسیت نداری الانم یه خرگوش کوچلویی که اسمشو نازلی گذاشتیم جای رها رو برات گرفته، راستی از رها یاد گرفتی و میگی: آی لا یو (آی لاو یو)قلب

این ایام که مصادف بود با دهه کرامت تلویزیون فیلم و عکس زیادی از بارگاه ملکوتی آقا امام رضا (ع) نشون میداد تو این ایام شما گنید آقا رو شناختی و تا میبینی میگی مس (مشهد)مژه

تا مسجد میبینی میگی مس (مسجد) و دستاتو میذاری رو گوشت و شروع میکنی نماز خوندنبغل

تا صدای اذان میشنوی از کشو برا خودت مهر و تسبیح برمیداری و میری نماز میخونیبغل

از اجزای ماشین به دنده میگی دده به ترمز دستی میگی دس به آینه میگی آینا و به فرمان میگی مرمان و همشونو میشناسی و کافیه بابا بره جایی و ما هم تو ماشین باشیمو بابا یکم دیر کنه شما بوق پشت بوق که بابا بیادخنده

پنیر رو خیلی دوست داری و بهش میگی مَنیرنیشخند

دایره لغات اس هم در حال گسترش هست هرچیزی که س و ش داره و یکم برات پیچیده میاد راحت از تلفظش میگذری و یه اس میگی و تمامقهقهه

عکسامون تو ادامه مطالبماچ

تازگیها باهم بازی میکنیم شما چشم میذاری و منم قائم میشم وقتی پیدام میکنی قیافه ات اینطوری میشهنیشخند

اینجام جایگاهیه که شما چشم میذاری چشاتو بستی تا برم قاءم شمبغل

عاشق سبزی خوردن هستیقلب

اینم ماست خوری به شیوه نوین...ماست چکیده بود فکر میکردی کرم هست به صورتت میزدی

 

اینم اواخر تابستانه که پاییز داره کم کم خودشو با برگهای رنگی زمین افتاده نشون میده

 

اینجام برا حفظ تناسب اندامت میخوای از وسایل ورزشی پارک استفاده کنینیشخند

این لباسارم مامانی برات دوخته قربونش برمبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان فاطمه
1 مهر 92 16:03
سلام عزیزم.کم پیدایی؟هدیه جونم خوبه؟الهی من قربون این شیرین زبونی هاش برم.تو عکس پنجمی خیلی خواستنی شدهچه لباس قشنگی مامانیش براش دوخته مبارکهپیش ما هم بیا.اینها هم واسه هـــدیه ناز



سلام گلم
هدیه نمیذاره مثل قبلا با لب تاپ کار کنم شبا هم خسته میشمو نمیتونم سعی میکنم زود زود بیام
پیش شمام حتما میام
مامان ثمین
2 مهر 92 1:28
سلام عزیزمخوبین
خیلی خوشحال شدم که اومدین ویک پست کامل ومفصل از نازنین دختر گذاشتین
خدایی دلمون تنگتون بود
وای نازنینم چقدرشیرین زبون شدی آفرین
گلم شماهم که بیست کامل شدی
تو خودت نمره بیستی تو مثل هیچکسی نیستی
دردونه انشاله شما وثمین جون زود زود بزرگ میشین ومن ومامانی عزیزت برا رفتن به مدرسه شما فرشتههای نازنین چه ها که نکنیم
قشنگم عکساتون محشر بود حرف نداشت قربون شما کوچولو هابرم من که هر دوتا تون عشق کرم زدن هستین
درضمن لباسی که مامانی واست دوخنه خیلی زیباست مبارکت باشه


سلام گلم...خداروشکر که دوستای گلی مثل شما دارم
منم دلم براتون تنگ شده بود ولی این فسقلی چنان وقتامو پر کرده که دیگه برا نت اومدن وقت ندارم
فدای ثمین جونم بشم که مثل هدیه دوستش دارم
مامان نرگس
2 مهر 92 7:50
نااااازی چه بامزه . یه تفاهمایی با دختر من داره این هدیه خانم گل. اینکه تاریخ تولدشون به هم نزدیکه، و برای غذا خوردنش همچنان ما هم هلاکیم و خودمونو میکشیم تا یه لقمه غذا بخوره و عاشق فیلم و عکسای خودشه و داد می زنه ننس یعنی نرگس.
و اما برعکس هدیه گلی دختر ما عاشق سبزی خوردن نیست ولی عاشق اینه که سبزی بذاره تو دهن باباییش. چه کیفی میکنه از این کار و برا خودش دست میزنه


وقتی میشنوم نی نی های دیگه ای هم مثل هدیه هستن خوشحال میشمو از نگرانی در میام
فدای نرگس مهربونم بشم که فکر سلامتی باباشه
مامان نرگس
2 مهر 92 7:50
خدا همه ناز گلای مهربون رو برا مامان بابا ها نگه داره


آمین یا رب العالمین
مامان نرگس
2 مهر 92 7:51
راستی 20 ماهگیت مبارک عزیزم


ممنونم عزیزم
مهسا مامان نورا
2 مهر 92 11:07
20ماهگیت مبارک عزیزم چقدر پیشرفت دوست دارم گلم فدای اون شیرین زبونیات شما ترک هستید مامانی البته ببخشید جسارت نباشه پرسیدم آخه من عاشق لهجه اشون و حرف زدنشونم


خواهش میکنم بله ما ترک هستیم و اهل تبریزیم
مامان آنیساوپریسا
2 مهر 92 14:23
20ماهگیت مبارک باشه خوشگل خانممن عاشق حرف زدن بچه ها هستم آنیساجون هم اول بیشتر کلمه ها رو میگه منم ذوق میکنم بخصوص وقتی میگه مامانیاین بوسا هم از طرف من برای هدیه جون


ممنونم عزیزم...واقعا خیلی زیباست
مامان امیررضا
2 مهر 92 15:37
سلام به دختر گلم هدیه جونم

اولا بیست ماهگیت مبارک عزیزم

ثانیا چه شیرین زبون شدی ماشالله

ثالثا لباس که مامان بزرگ واست دوخته خیلی خوشگل و ناز هستش مثل خودت فدات شم

رابعا خیلی نازی موشموشک


مامانی واسش اسپند دود کن


ممنونم عزیزم
مامان سونیا
2 مهر 92 19:55
ای جانم قربون این دخملی شیرین زبون و خوشگل هزار ماشالله وای اون عکس سبزی خوردنش خیلی خیلی خوشگل شده مامانی اسفند دود لطفا
آفرین به دخملی اجزای ماشین رو خیلی خوب میشناسه
الهی خاله چرا غذا نمیخوری و مامانی رو اذیت میکنی
از حالا نمازخونم که هستی هدیه خانم نانازی
قربون این دخمل شیرین زبون


مادر منتظر
3 مهر 92 12:39
سلام هدیه جون و مامانیشش

20 ماهگیتتتتتتتت مبارککککککککککک عزیزم


ماشاالله به این دخمل زرنگ و باهوش خودمون
دخمل تبریزیه دیگه . زبر و زرنگ

یه بوس واسه اینکه تا صدای اذون میاد میری سر نماز عزیزمممممم

ماشاالله این بچه ها چقدر شیرین و با هوشن
خدا برات حفظش کنه عزیزم


مامان فتانه
3 مهر 92 15:30
بیست ماهگیت مبارک عزیزم....ای جانم چه عکساتون ناز شده


مامان امیررضا
3 مهر 92 16:06
نازی نازی.....هدیه جون نازی.....
این دخمله چقده کارای باز مزه میکنه.....
الهی فدای الهی فدای اون چشم بستنت....
عزیزم اون کرمه خیلی خوشمزست؟
مانکن خاله.....میخوای از اینم مانکن تر بشی......
چه مامانی خوش سلیقه ای.....
خوش به حالت بابت این مامانی.....
پیشرفتت تو حرف زدن واقعا افرین داره فیزیم سان.....
بیست ماهگیتم مبارک.....



مریم--------❤
4 مهر 92 10:39
سلام عزیزم
چ لباسهای خوشگلی عزیزمخیلی قشنگ دوختین

خیلی ناز حرف میزنی هدیه گلی


سلام گلم
ممنونم از نگاه های زیبات
مامان مریم
4 مهر 92 19:18
ای جووونم که از الان ترکی یاد گرفتی خیلی نازه حرف زدنت
لباستم خیلی بهت میاد سفیدبرفیه من
20 ماهگیتم مبارک ایشاله 120 ساله شی عزیزم


معصومه
4 مهر 92 20:10
سلام عزیزم الهی دورش بگردم چه نازه هزار ماشالله


عسل
5 مهر 92 13:48
کلا به همه چی میگه اس و مس


مامان بهراد
6 مهر 92 10:46
سلام عزیزم مرسی که سرزدی چه عکسایی مخصوصا لباس اخریه دست رنج مامانش دستش درد نکنه مواب دخترت باش بوووووس


مامی سویل
6 مهر 92 22:48
سلام عزیزم20 ماهگیت مارک الهی که2000000000000000000000000000000000000000000000ماهه شی عسلم .
وای وای زبونتو موش بخوره با اون حرفات


مامان فتانه
7 مهر 92 11:11
20ماهگیت مبارک خانمی....عجب بامزه حرف میزنه.....چه عکسای نازی...دست مامانی درد نکنه که لباس خوشکل دوخته برات


samaneh
8 مهر 92 11:48
سلام مامانی گل و هدیه جونم. 20 ماهگیت مبارک نانازی.ماشاا... چه پیشرفتایی کردی خانومی.


سلام گلم ممنونم
مامانی زهرا
8 مهر 92 15:30
سلام . هدیه جونم 20 ماهگی مبارک خودتم بیستی عزیز دلم
ایشالله مامانی بسلامتی روزی شما رو راهی مدرسه کنه
من عاشق این سن از بچه ها و این حرف زدنشون هستم .
هدیه جونم حق داره عاشق خودش باشه ، آخه دختر به این ماهی و نازی کجا دیدید؟!؟!
خدا حفظت کنه هدیه ی گلم

ممنونم عزیزم
مامانی آرتین
9 مهر 92 1:14
خوشگل نازم 20 ماهگیت مبارک.ایشاا... 120 ساله شی عسلم.عکسات یکی از یکی قشنگ ترن.به به چه لباسایی برات دوخته مامانی دستش درد نکنه


ممنونم عزیزم
مامانی آرتین
9 مهر 92 1:15
قربون شیرین زبونیاااااااااااااااااااااااااااااااات
عاشق اس گفتناتم که به منم میگی اس


مادر منتظر
10 مهر 92 19:21
سلام مامانی خوب و مهربون هدیه جون

خوبی عزیزم؟
هدیه جون چطوره؟

ممنون که به وبلاگ ما اومدی عزیزم.
هدیه شیطون بلا چی کارا میکنه؟
شیرین کاری جدیدش چی هست؟

بازم پیش ما بیا

ممنونم گلم ما همه به لطف خدا خوبیم
حتما مگه میشه سر نزنیم