هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

هــــدیـــــه

مسابقه

1392/4/10 17:28
نویسنده : مامان هدبه
526 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای عزیزمقلب

هدیه گلی تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرد با اینکه چیزی نمیخوره ولی به زور یه عکس گرفیم که بتونه غذا بخوره...از پشت صحنه های این عکس براتون مطلب خواهم گذاشت الان ساعت 5 وقت دکتر دارم هدیه بدجور مریضهگریهچهارشنبه برا بدغذاییش بردم دکتر دارو داد ولی هیچ تاثیری ندیدم دیروز دوباره بردم که به دکتر بگم تو اشتهاش هیچ اثری نیست که دکتر گفت دو سه هفته باید صبر کنم از دیروز عصر هم تب داره و اسهال شدید... که داریم میریم دکترناراحت

به محض اینکه یکم بهتر بشه میامو مطالبو به روز میکنم فقط بدو بدو نوشتم تا دوستای هدیه که نگرانش بودن اندکی از نگرانی درانلبخند

و اما هدیه خانوم تو مسابقه با کد 308 شرکت کرده منتظر رای همه دوستامون هستیم فقط کافیه با موبایلتون و هر موبایلی که به دستتون میرسه (مامان بابا عمه خاله عمو دایی و ...) کد 308 رو بنویسینو به 20008080200 اس ام اس کنیننیشخند


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامانی زهرا
9 تیر 92 21:27
سلام مامانیِ گل و هدیـــــــه جونم ما با افتخار به شما رای دادیم و امیدواریم گل دخترمون برنده شه
حتما از احوال هدیه جون برامون بنویسید ، خیلی ناراحت و نگرانش شدیم امیدوارم زودی خوب بشه راستـــی میشه بپرسم کدوم دکتر میبریدش؟؟؟؟؟


سلام عزیزم...ممنونم از همراهیتون
برا بدغذاییش بردیم آبرسان خانوم دکتر فضیله هاشمی
اما امروز بردیم نادر لطفعلی زاده تو بیمارستان بهبود
قبل از هاشمی هم زیرنظر دکتر حسینی بوده و هست ولی چون دکتر حسینی آقاست و هدیه با آقایون مشکل داره این خانوم دکتر رو پیدا کردم
لیلا
10 تیر 92 0:10
فداتشم خوشگلکم خیلی نازی هدیه جونم .......دلم بلات تنگ سده


ممنونم عزیزم
مامان آيسل
10 تیر 92 1:48
سلام عزيزم...انشالله زود زود خوب ميشه ...از بدغذايي نگو كه دلم خونه...سعي كن حواسشو پرت كني بخوره
منم به هديه جون راي ميدم البته آيسل هم شركت كرده


ممنونم عزیزم منم به آیسل جون رای میدم
عسل
10 تیر 92 10:27
چشم


مرسی عزیزم
شبنم
10 تیر 92 12:04
عزیزم به هدیه رای ندم، به کی رای بدم.. چششم
مریم
10 تیر 92 12:05
عزیزم به هدیه رای ندم، به کی رای بدم؟
چشم


ممنونم عزیزم
مریم
10 تیر 92 12:06
چرا من هر بار اسمم می پره، بعد تو کامنت هام ذخیره مشخصات رو که می زنم، کامنتم با یه اسم دیگه ثبت می شه..جل الخالق!
از دست این نی نی بلاگ!


مریم
10 تیر 92 12:09
تو وبلاگ مامان رهام هم همین طوری شد..
خلاصه که اگر من با اسم های عجیب و غریب اومدم کامنت گذاشتم ولست، تعجب نکن!
راستی تاریخ عروسی مون داره تعیین می شه که به زودی می یام پستش رو می ذارم..شما و هدیه جوننم حتما دعوتید



خداروشکر عزیزم...منتظریم
مامان ثمین
10 تیر 92 12:23
سلام
عزیزم عکسی که واسه نی نی وبلاگ میفرستیم
بعدش واسمون یه ایمیل میاد
که فایل عکس وهمراه کد بهت میده
توی ایمیلت هست
برو روی آدرسش بازش کن بعدم save
امیدوارم بتونم کمکی کرده باشم بازم کاری داشتی بگو


ممنونم عزیزم ولی اون عکسی که بهم داده فقط بنر تبلیغاتیه و عکس هدیه نیست
مامان پسته
10 تیر 92 14:33
خواهرشوهرم میگه من از روزی که بچم دندون در آورد پیاز دادم دستش بعد هر وقتم بد غذا میشه پیاز میدم دستش میخوره خوب میشه حالا نمی دونم در مورد هدیه صدق کنه یا نه

انشاااله خوب میشه

رای که حتما خواهری


امتحان میکنم عزیزم...ممنونم از راهنماییت
مامانی آرتین
10 تیر 92 15:40
هدیه خوشگلم خدا بد نده.نگرانت شدم
چشم رای میدم


ممنونم زن عموی مهربونم...برام دعا کنین زود خوب شم
مامان ثمین
11 تیر 92 2:06
سلام عزیزم چقدر ناراحت شدم واسه هدیه جون آخه چرادوباره مریض شده شایید از داروش بوده
عزیزم حتما از احوالاتش بنویس که نگرانیم



قربونت...نمیدونم...حتما
هدیه
11 تیر 92 16:26
سلام عزیزم

رای دادم گلم


ممنونم گلم
مامان پسته
12 تیر 92 10:39
هدیه بهتره اجی؟؟؟


خداروشکر از دیروز بهتره
ترنم
13 تیر 92 13:39
عزیزم حتما به این خوشکل خانومم رای میدم ایشالله هدیه نازم هر چه زودتر خوب بشه گلم


ممنونم از لطفت
مامان امیررضا
13 تیر 92 16:35
سلام هدیه جونم خدا بد نده ایشالله زود زود خوب شی فدات شم


مامان مریم
15 تیر 92 18:13
ایشاله هر چه زودتر خوب بشی و همینجوری شکمو بشی خوشگلمامیدوارم اول بشی با این عکس خوشگلت


ممنونم گلم
مامان مهدیس و ملیسا
15 تیر 92 19:19
آخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
من تورو بخورمممممممممم
مامانی من رای دادمممم
راستی ب دخمل منم رای میدید؟؟؟


ممنونم عزیزم...حتما
حمیده
18 تیر 92 13:16
به هدیه جوووووووووووووووونم رای دادم...
به امیررضایی ام هم همینطور...
مامانی هدیه رای واسه امیررضایی ام فراموش نشه ها..


ممنونم عزیزم...چشم حتما
مامان ثمین
19 تیر 92 3:34
راستی مامانی تبریک واسه هدیه شکمو که از بین 452شرکت کننده رتبه93 روکسب کرده هورااااااااااااااااااا
عزیزم میبوسمت


ممنونم عزیزم...راستی شما این رتبه بندی ها رو از کجا میبینین:؟
مامان ثمین
19 تیر 92 18:32
عزیزم از قسمت دپارتمان ها ،دپارتمان مسابقه اعلام رتبه بندی شرکت کننده ها
هست میتونین ببینید


ممنونم از راهنماییتون
مامان نسرین
22 تیر 92 15:19
سلام
خاله جون چشم نخوری با اون چشمای خوشملت
مامانی به خوشگل خانم رای دادم


ممنونم عزیزم...لطف کردی
الی
23 تیر 92 14:59
من و نی نی نازم به هدیه خانوم خوشگل رای دادیم



ممنونم ازتون دستتون دردنکنه
مامانی
29 تیر 92 10:30
سلام هدیه گلم
مرسی به وبلاگم اومدی
حتما بهت رای میدم خوشحال میشم تو هم کد 318 فراموش نکنی


حتما عزیزم...ممنونم