هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

هــــدیـــــه

کرم زدن دخملی

1392/3/12 1:11
نویسنده : مامان هدبه
473 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلم امروز که از حموم دراومدیم وقتی داشتم به دستام کرم مرطوب کننده میزدم بلافاصله دیدم شمام میخوایخجالت کرم رو از دستم گرفتی و با دستت به صورت میزدی که مثلا داری کرم میزنیخندهمنم مجبور شدمو یکم کرم به دست و صورتت زدم چقدم ساکت نشسته بودی و ژست گرفته بودی که کرم بزنماز خود راضی جیکت هم در نمیومدنیشخندحالا اگه میخواستم دواهاتو بدم کلی با هم دعوا داشتیممتفکر

اینم عکسایی که امروز بعد حمو گرفتم

اینم تبلیغ مرطوب کننده صورتقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

samaneh
12 خرداد 92 12:10
سلاااااااااااااام به روی ماهت آخییییییییییییییییییی عزیزم چه بامزه هم کرم میزنه.راستی قالب جدید مبااااااااااارک


BAHAREH
12 خرداد 92 13:17
سلام وبلاگ زیبایی دارین خوشحال می شم به ما هم سر بزنید.بای


ممنونم...حتما
مامان مهدیس و ملیسا
12 خرداد 92 13:38
ای ججججججججججججججججججووووووووووووووووووووووووونم قرطی خانوم خاله


مامان مهدیس و ملیسا
12 خرداد 92 13:42
راستی به یه چیزی پی بردم گلم زیر همه پست هات رو نگاه کن نوشتی توسط مامان هدبه درستش کن عزیزم اسم هدیه رو درست بنویس


ممنونم از این همه دقتت
متین من
12 خرداد 92 14:43
عزیزم میگن دخترا از بچگی عاشق کرم و سایل ارایشی هستنا اینم نمونه اش ولی هدیه جون خدای خوشکله ماشالا وبه هیچی نیاز نداره
مامانی ببخشید این روزا کمتر بهت سر میزنم چون واقعا وقتم کمه از بس متین بازیگوش شده ....
بوووووووووووووووووس


خب بله دیگه...خواهش میکنم عزیزم
هدیه
12 خرداد 92 16:16
ای جون دلم...
اسم منم هدیه هست


خوشبختم عزیزم
مامان آيسل
12 خرداد 92 16:19
معلومه هديه جون هم مثل دخمليه من عاشق لوازم آرايشيه
چه ژستي هم گرفته خانوم خانوما


مامان سونیا
12 خرداد 92 18:02
ای جانم با اون پست قشنگش چه کرمی هم زده خوش تیپ خانم


ریحانه مامان آرمیتا
12 خرداد 92 19:29
الهی خاله چقدر ناز شدی خدا نگهدارت باشه


rasta
14 خرداد 92 23:47
عزیز زیبارو .....


مامانی آرتین
15 خرداد 92 2:39
ای جونم چقدرم حرفه ای میزنه


از زن عموش یاد گرفته
مریم--------❤
20 خرداد 92 11:02
سلام
عکسهای این پستت خیلی خوشگلن هدیه گلی
من شما رو با اسم هدیه کوچولوی عروسکی لینک کردم
شما هم من و با این اسم لینک کنین:
مریم--------❤


سلام...حتما عزیزم