هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

هــــدیـــــه

اولین بالا رفتن از میز

1391/12/23 0:56
نویسنده : مامان هدبه
347 بازدید
اشتراک گذاری

هدیه نازم،عسلم

خوشگلم اگه راستشو بخوام بگم شما یکم ترسو تشریف داریننگران

 میترسی دلتو به آب بزنی و هر کاری بکنیزبان

ولی امروز برا اولین بار دیدم داری از میز بالا میریتعجب

که این خودش یه پیشرفت چشمگیر برا شما به حساب میادتشویق

اصلا باورم نمیشد که بتونی به تنهایی بالا بریتعجب

بالا رفتی و بعدشم زدی دنده عقبو با احتیاط پایین اومدیچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ثمین
23 اسفند 91 2:24
هورااااااااااااااااا هدیه جون موفق شدی یه کارجدید
مثل ثمین من اونم تازه یادگرفته قشنگم بیاپیش ما خوشحال میشیم


چشم..حتما خاله
مامان آنیساوپریسا
23 اسفند 91 8:06
آفرین به هدیه جون شجاع
مامان انیسا
23 اسفند 91 11:47
عزیزم!
زن عمو (مامانیه آرتین)
23 اسفند 91 12:00
آفرین عزیز دلم
مامان ملیسا و مهدیس
23 اسفند 91 16:41
عزیزمممممممممممممم چه با دقت کارشو انجام میده آفرین عزیز دل خاله بازم تلاش کن به کارای جدیدتری دست پیدا میکنی فدات شم خاله مامانی از طرف من ببوسش


آفرین به این همه ریز بینی شما...ممنونم
مامان حسام كوچولو
25 اسفند 91 9:12
بر عكس بسر من كه همه ي شيطنتت ها رو بدون ترس انجام مي ده. وهيچ ترسي به دلش نيست.
اما گلم يه ترس بد نيست.
راستي چشم حتما براتون دعا ميكنيم اگه قابل باشم


قربونت...ممنونم...خواهش میکنم این چه حرفیه
samaneh
25 اسفند 91 12:57
آفرین هدیه جووووووووووووووون شجاع و باهوش
مامان سمی
27 اسفند 91 11:04
ای جونم چه محتاطانه عمل می کنه
آفرین به هدیه نانازی که بالاخره موفق شد


مرسی خاله