هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

هــــدیـــــه

نماز

1392/2/18 1:06
نویسنده : مامان هدبه
405 بازدید
اشتراک گذاری

جونم عسلم

تازگیها تا بهت میگم هدیه بذار برم وضو بگیرم منو نگاه میکنی و وقتی تموم شدم با سرعت 120 میری و سجادمو از زیر تخت میکشی بیرون وپهنش میکنی و با من شروع میکنی به نماز خوندن وقتی سجده میری الکی یه چیزایی میگی مثلا ذکر میگیتشویق

تا من نمازمو تموم کنم نظم سجادمو میزنی بهم دعا هامو یه طرف میندازی تسبیح رو طرف دیگه و اگه مهر هم دم دستت باشه با کمال میل نوش جان میکنی212919_4chsmu1.gif

همه آرزوم اینه که دختری معتقد و با عفت باشی و برا اینطور بودنت تمام سعیمو میکنم

جانماز سجاده رو برداشتی واسه خودت بازش کردی و مهر گذاشتی نماز میخونی

مشهدی خانم اینجا داره سلام نماز رو میده

اینم سجده شکر مشهدی

نماز قبول مشهدی خانومبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان چند تا فرشته
18 اردیبهشت 92 1:33
سلام
دخمل ی خیلی ماهههزار ماشاالله اسفند براش حتما دود کن


مرسی گلم...لطف داری
مامانی آرتین
18 اردیبهشت 92 1:51
قبول باشه خانم خوشگله


مامان سونیا
18 اردیبهشت 92 8:28
ای جونم به این خانم مومنه چه نمازی میخونه ماشاالله به این گل دختر و تربیت خوبش مامانی انشاالله به همه ارزوهات برسی و دخملی اونطوری بشه که دوست داری


انشالله عزیزم
مامان مریم
18 اردیبهشت 92 11:30
قربونت برم دختر ناز و نمازخون ...چه موهای نازی داری عزیزم


خدا نکنه خاله...مرسی لطف داری
samaneh
18 اردیبهشت 92 12:26
سلام خانومی خوبین؟روز مادر مبارک باشه عزیزم من زندایی محمدمهدی هستم و بدلیل اینکه مموری گوشیم پر شده نمیتونم عکس بندازم ولی ایشاا... بزودی میایم
هدیه جون ملوسکم معلومه از الان دختر مومن و نماز خونی میشی اینم بخاطر تربیت مامان و بابای مهربونه


منتظریم خانومی
مامان هلنا
18 اردیبهشت 92 13:12
ماشالا چه دختر نازی داری. ببوسش.


مرسی گلم نظر لطفته
مامان امیر رضا
18 اردیبهشت 92 13:30
عزیز دلم خدا قبول کنه. زیر سایه الله و بابایی و مامانی بزرگ بشی به قول مامانت دختر معتقد و با عفتی بشی. به وبلاگ ما هم سر بزنین.
معصومه
18 اردیبهشت 92 16:26
عزیزم میشه به آدرس منم سر بزنی امیدوارم دخترت زیر سایه خدا سالم و صالح باشه همیشه


عزیزم آدرس نذاشتی
مامان مهدیس و ملیسا
18 اردیبهشت 92 18:30
الهی من قلبونسسسسسسسسشششششششش بشم مننننننننننن چه سجده ای 180 درجهچه نماز خوندنیییی واقعانم مشهدی خانوم چه ذکری میگگه عشمیذاری یه دفعه باهم میذاری که ما دیر میرسیمق خاله دوست دارم مامانی یا پست نمیذاری نمیذاری یا در آخر عاااااااااااااشقتمممممممممممم


مرسی خاله مهلبون...نتمون قطع بود واسه اون پست نمیذاشتم
مامانی هدیه
18 اردیبهشت 92 21:52
قبول باشه خانم خوشگله
راستی مامانی مگه شما مشهدی هستید؟؟؟//


نه عزیزم تازگیها از مشهد اومدیم ممشهدی شدیم دیگه
حمیده
18 اردیبهشت 92 23:11
ای جاااااااااااااااان .... چه بانمک رفتی سجده خوشمزه خانم.... مامانی هدیه خانم، انشااله که با تربیت درست شما که معلومه مامانی فهمیده ای هستین یه خانم تمام و کمال میشه این هدیه خانم ناز.... نمازت قبول فرشته کوچولو... ما رو هم دعا کن...
مامان فتانه
19 اردیبهشت 92 21:56
ای جانم افرین به این دخملی با ایمان....عکس اخری خیلی ناز شده


منیر
25 اردیبهشت 92 13:27
چه دخمل نازی دارین هزار ماشاءا...
اگه مایل هستید تبادل لینک داشته باشیم


مرسی..چشم