هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

هــــدیـــــه

29 و 30 ماهگی عسل خانوم

1393/4/23 15:37
نویسنده : مامان هدبه
1,130 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگل و نازم

بعده چند روز دو ماهه که به وبلاگت سر نزدم اول از همه از دوستامون بعدم از شما معذرت میخوام باور کن وقت نوشتن پیدا نمیکنم به این دلیل که ریخت و پاش زیاد میکنی تا جمع و جور کنم ناهار و شام دیگه وقتی نمیمونه برا نوشتن.متفکر

تو این دو ماه مامانی اینا رفتن کربلا و برامون 10 روز مثل 10 سال گذشت شما هم خیلی دلت براشون تنگ شده بود تو این دو ماه حرف زدنت خیلی پیشرفت کرده میتونی جمله بسازی ولی با کلماتی که خاص لغت نامه خودتهخندونک

خیلی میخوای مستقل باشی حموم که میری دوست نداری کمکت کنم میخوای خودت دوش بگیری لباساتو خودت میپوشی و ...تشویق

ادامه مطالب 

اینجا رفته بودیم رفاه 

بعد از دیدن عکسهای آرتین جون تو لاله پارک یه مدتی فقط ازم میخواستی بریمو عکسهای آرتین رو ببینیم که یه روز تصمیم گرفتیم تو رو هم ببریم شهر بازی لاله پارک که شما دل و جرات نزدیک شدن به اونارو نداشتی و این عکسارو به زور گرفتیم که تو همشون دستت تو دستمهخطا

اینجام بستنی خوردیخوشمزه

بعضی وقتها میگی مامان من نی نی هستم کریر منو بیار و توش خودتو تاب میدی و بعضا هم اینطوری گیر میکنی که الان یاد گرفتی که چطور خودتو نجات بدیخنده

اینم پشه بند بچه گیهات که هوس کردی بری توش و ساعتها اون تو بازی کردی

چند روز پیش این ماشینو درآوردی میرونیش از بابام درخواست کردی که برات یه ماشین بزرگ بخرهتعجب

راستی شبهای قدر نزدیکن از همه دوستهای گلم التماس دعا دارم بوس

پسندها (6)

نظرات (10)

مامان فتانه
23 تیر 93 16:04
azizam che nazi golam....ghorbone dokhtare ghoran khoon
ققنوس
23 تیر 93 16:17
سلام مامان هدیه خانوم خوشگل اولش فکر کردم از شانس منه که تا با وبلاگ هدیه جون و آرتین جون آشنا شدم هیچ کدومتون دیگه آپ نمیکردید خلاصه خوشحالم که برگشتید نماز روزه هاتون قبول.التماس دعا
مامان هدبه
پاسخ
سلام گلم ممنونم از حضورتون خوشحالم که دوستانی چون شما دارم
مامانی و بابایی دخمل بلا
25 تیر 93 14:04
من از عمق وجود خود ، خدایم را صدا کردم , نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت , برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . . -------------------------------------------------------------------------- دستهای من دخیل دل پاکت ... مرا در این شبهای عزیز , نه به بهای لیاقت ، بلکه به رسم رفاقت , اول حلال و بعد هم دعا کن , وخدا کند که بدانی چقدر محتاج است ، نگاه خسته ی من بر دعای دستانت , التماس دعا عزیز دلم ...
مامان هدبه
پاسخ
سلام عزیزم ملتمس دعایم
من
27 تیر 93 0:59
سلام می خواستم بگم وبلاگ عزیز دل مامان و بابا جالب ترین وبلاگی که در تمام عمرم دیده ام حتی یه پست عمومی هم نداره به نظرم از جمله افرادی هستن که برا مراجعین یه ذره هم ارزش قائل نیستن حاتم طایی تشریف دارن
مامان هدبه
پاسخ
عزیزم اون وبلاگ متعلق به یکی از دوستان ارزشمند بنده هست شاید برا اینکارشون دلیلی قانع کننده دارن پس باید احترام گذاشت
مامان و بابا
27 تیر 93 12:20
خدایا به فرشتگانت بسپار که لحظه لحظه نیایش خویش ، دوستان مرا از یاد نبرند.
مامان هدبه
پاسخ
الهی آمین
مامان فاطمه
29 تیر 93 23:44
سلام به به چه عجب؟؟ستاره ی سهیل شدین خانوووم!!! خوبین؟خوش میگذره؟حسابی دلتنگ شما و هدیه جووون شده بودیمجووونم تو این عکسا هدیه جووونم خیلی ناز شده:اونی که لباس آبی تنشه و عکس یکی به آخری که با چادره و اونی که موهاشو خرگوشی بسته... راستی 30 ماهگیت مبارک خانوم گل
مامان هدبه
پاسخ
سلام عزیزم خوبیم خداروشکر ما هم دلمون براتون تنگ شده بود خلاصه شرمندتونیم
هدیه جوووووووووون
30 تیر 93 18:38
سلام ای جووووووووووووووووووووونوم ماشالا چقد بزرگ شده این خانومی
مامان هدبه
پاسخ
سلام ممنونم
مامان و بابا
1 مرداد 93 17:42
سلام هدیه عزیز و مامان گلش چه عجب..............دلمون براتون خیلی تنگ شده...........کجایین پس..........کم میاین بهمون سر نمیزنین...... چقده این دخمل طلا خانوم شده...........الهی چادر سر کردنش رو نگاه چه متهی شده تو چادر 30 ماه با هم بودنتون مبارک ایشالله جشن 30 سالگی دترمون برامون عکساش رو بزاری
مامان هدبه
پاسخ
سلام گلم بله یکم نبودمون طولانی شد معذرت میخوام حتما بهتون سر میزنم چون منم دلم براتون یه ذره شده
مامان سونیا
5 مرداد 93 10:08
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود صد حیف از این بساط که برچیده می شود در این بهار رحمت و غفران و مغفرت خوشبخت آنکس است که بخشیده می شود عید شما مبارک
مامان هدبه
پاسخ
پیشاپیش عید شمام مبارک
من خودمم
18 تیر 94 18:15
سایتت خیلی خوشگله عسیسم
مامان هدبه
پاسخ
لطف داری عسیسم