هدیههدیه، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

هــــدیـــــه

آخرین پست سال 92

1392/12/28 21:31
نویسنده : مامان هدبه
1,015 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم خوبی گلم

فدات شم این مدت خونمونو تمیز کردیم و رفتیم رشت دیدن دایی عطا 

اما شما تو این مدت زیاد اذیت نکردی و تا تونستی کمکم کردی این روزا هر مدل کیف که پیدا میکنی برا خودت برمی داری و وسایل شخصیتو توش میذاری روزی که آشپزخونه رو مرتب میکردم چندتا بهت شامپو دادم که ببری بذاری حموم . وقتی رفتم تو حموم شامپوهارو بذارم سره جاش دیدم شامپوها کم شدن بعدم یه دستمال تو آشپزخونه داشتیم که دیدم نیست حالا گفتم شاید همه جا به هم خورده پیداش میکنم بعدم گوشیم گم شد و ... واسه همین دیگه شروع کردم به جمع و جور کردن خونه وقتی کیفتو برداشتم بذارم سرجاش دیدم خیلی سنگینه تا زیپش رو باذ کردم دیدم بله همه چیزایی که گم کردم تو کیف شماست یکی یکی بیرون آوردم تا عکسش رو بندازم که داد و فریادت هوا رفتچشمک

راستی عاشق سبزی پاک کردنی وقتی میخوام سبزی پاک کنم قبل از من میشینی و شروع به پاک کردنشون میکنیبغل

یه روز هم با بابا رفتیم بیرون که شما بعد از دیدن فروشگاه اسباب بازی گفتی تاب تاب میخوای و بابا هم اطاعت کرد و با هم رفتیم یه مرکز خرید که برا شما وسایل بازی داشت. و شمام کلی بازی کردیزبان

نازگلم تو این چند ماه خیلی کم به وبلاگت اومدم باید ببخشی ام 26 ماهت هم به سلامتی داره تموم میشه و بزرگ و بزرگتر میشی فدات شم برا من و بابا خیلی عزیزی بهترینهارو برات از خدای بزرگ میخوایم و برا بهتر زندگی کردنت تمام تلاشمونو میکنیمماچ

ایشالا سال 93 برا همه دوستامونم پر از شادی و نشاط باشه عید همه پیشاپیش مبارکقلب

اما عکسامون تو ادامه مطالبمژه

پسندها (1)

نظرات (9)

♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
1 فروردین 93 1:20
اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می آورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند. .
مامان هدبه
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان فاطمه
1 فروردین 93 16:46
عیدت مبارک دوست نازنینم ایشالله سال خوب و خوشی داشته باشی
مامان هدبه
پاسخ
به همچنین گلم
مامان فتانه
2 فروردین 93 10:33
Azizam eydeton mobarak.sale khobi dashte bashin.ey joonam be in dokhmal ke be mamanish komak mikone.... h
مامان هدبه
پاسخ
سال نو شمام مبارک
مامان گلها
3 فروردین 93 13:35
باز نوروزی دیگر و باز فاطمیه‌ای دیگر و باز سالی جدید و بهاری دیگر در راه و باز امامی‌ منتظرتر از روزی دیگر و امسال نوروزی فاطمی داریم در نوروز فاطمی ایامتان خدایی و متعالی . . .
مامان هدبه
پاسخ
به همچنین عزیزم
مامان حسام كوچولو
4 فروردین 93 1:02
دلت آبى تر از دریا عزیزم / به کامت گردش دنیا عزیزم الهى همیشه چون گل بخندى / بهارانت خوش و زیبا عزیزم سال نو مبارک
مامان امیررضا
4 فروردین 93 17:59
سال 92 با تمام ادعاهاش رفیق نیمه راه از آب در اومد امیدوارم سال 93 مثل اجدادش نارفیق نباشه و با ظهور آقا رفاقت خودش رو ابدی کنه به امید ظهور آقا ، سال نو مبارک
مامان هدبه
پاسخ
ایشالله عزیزم سال نو شمام مبارک
مامان حسام كوچولو
5 فروردین 93 14:42
*** سال یک هزار و سیصد و نود و سه مبارکــــ باد *** این عید پر از عطر دل انگیز خـــداست سرشار ترین آینه ی خــــاطره هاست نوروز خوشت همیشه رنگین با عـشق آراسـته با دلی که همراه خـــــداست.
مامان هدبه
پاسخ
سال نو شمام مبارک
آران جون
15 فروردین 93 20:57
چه دختر گلی، خدا حفظش کنه که انقدر هم به مامانیش کمک می کنه
مامان هدبه
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان مریم
22 فروردین 93 9:22
الهی بگردم خوابیدنشو ببین...چه کمکیم میکنه با مامانیش فدات بشم من خوشگلم.. بزنم به تخته ماشاله هدیه جون تپلی شده ها و حسابی خوردنیدلم حسابی برات تنگ شده بود سفید برفی
مامان هدبه
پاسخ
والله چی بگم از وقتی از شیر گرفتمش وزنش بالا رفته ولی دو سه ماهیه دیگه وزن نگرفته هنوزم که هنوزه با خوردنش مشکل دارم